iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4s, 3G internet werkt niet, Wi-Fi wel? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/129436-iphone-4s-3g-internet-werkt-niet-wifi.html)

firefighter133 10-11-12 15:35

iPhone 4s, 3G internet werkt niet, Wi-Fi wel?
 
Heeft iemand hier een oplossing voor? Provider is Mobistar (B)
Instellingen zijn juist, herstel gedaan, manueel ingegeven, ... denk dat alles geprobeerd is maar toch wil dit niet werken ...
Kan iemand me helpen?

stino90 10-11-12 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firefighter133 (Bericht 851635)
Heeft iemand hier een oplossing voor? Provider is Mobistar (B)
Instellingen zijn juist, herstel gedaan, manueel ingegeven, ... denk dat alles geprobeerd is maar toch wil dit niet werken ...
Kan iemand me helpen?

mobiele data aanzetten, en 3g eens aan en uit, en terug aan zetten... helpt hier toch.

firefighter133 10-11-12 16:42

Allemaal al gedaan :-( ...

apotheosis 10-11-12 16:45

Ligt mobistar nie gewoon plat? Of als ge kan steek u kaartje eens in een ander iPhone enz....

Techfreak 10-11-12 16:52

En het je je APN gegevens ingevuld staan?

firefighter133 10-11-12 16:59

Bij apn staat iphone.mobistar
Een andere iphone heb ik niet; zal maandag nog maar eens terugwandelen naar Mobistar, eventueel andere sim proberen ... of de winkel ernaast binnengaan en Telenet of Proximus proberen ??? :-)
Lang uitgekeken naar iphone maar leuk is anders ...

Techfreak 10-11-12 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firefighter133 (Bericht 851661)
Bij apn staat iphone.mobistar
Een andere iphone heb ik niet; zal maandag nog maar eens terugwandelen naar Mobistar, eventueel andere sim proberen ... of de winkel ernaast binnengaan en Telenet of Proximus proberen ??? :-)
Lang uitgekeken naar iphone maar leuk is anders ...

Ik heb zelf Proximus dus weet ik niet exact er bij de APN moest staan bij jou. Maar het lijkt me wel zo dat er iets ontbreekt als dat het enige is dat er staat.

Ps: Mobistar en Telenet is hetzelfde. :-)

firefighter133 10-11-12 17:10

Die iphone.mobistar klopt volgens de winkel en mobistar klantendienst ...
Hoop toch op een oplossing ...

Spreeuwke 10-11-12 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firefighter133 (Bericht 851661)
Bij apn staat iphone.mobistar
Een andere iphone heb ik niet; zal maandag nog maar eens terugwandelen naar Mobistar, eventueel andere sim proberen ... of de winkel ernaast binnengaan en Telenet of Proximus proberen ??? :-)
Lang uitgekeken naar iphone maar leuk is anders ...


Ik heb het gevoel dat "iphone.mobistar" bij APN niet correct is. Ik ben bij Proximus en daar moet je invulllen " internet.proximus.be".
Probeer eens met "internet.mobistar.be".

stino90 10-11-12 19:21

gsm configurator | Mobistar

firefighter133 11-11-12 16:13

@ spreeuwke: instellingen zijn correct, vind je op Mobistar
@ stino: ook al geprobeerd ...

Het rare is dat op m'n scherm wel 3G verschijnt; alleen heb ik geen internetverbinding

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2012 om 16:26 ----------

Denk dat het probleem bij Mobistar zit, ben nu op mijn werk en heb ineens internet; even later weer niet ...

firefighter133 12-11-12 21:59

Naar Mobistar winkel geweest, instellingen nagezien, alles ok.
Die heeft gebeld naar Mobistar, ze waren 'vergeten' de bundel te activeren, binnen een half uurtje werkt het zeiden ze. Niet dus.

Zelf naar Mobistar gebeld, blijkbaar iets verkeerd gelopen, was nog niet geactiveerd. "Start maar opnieuw op en dan is het in orde.", Niet dus.

Weer teruggebeld, kreeg een slimme meid aan de lijn en die wist me te vertellen dat er wijzigingen waren. APN zou niet langer iphone.mobistar zijn maar internet.be
Nog een half uurtje moeten wachten, terug opgestart en ja hoor, eindelijk ... :)

Toch een welgemeende dank je wel aan diegenen hier die mee gezocht hebben!

Techfreak 12-11-12 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firefighter133 (Bericht 852471)
Naar Mobistar winkel geweest, instellingen nagezien, alles ok.
Die heeft gebeld naar Mobistar, ze waren 'vergeten' de bundel te activeren, binnen een half uurtje werkt het zeiden ze. Niet dus.

Zelf naar Mobistar gebeld, blijkbaar iets verkeerd gelopen, was nog niet geactiveerd. "Start maar opnieuw op en dan is het in orde.", Niet dus.

Weer teruggebeld, kreeg een slimme meid aan de lijn en die wist me te vertellen dat er wijzigingen waren. APN zou niet langer iphone.mobistar zijn maar internet.be
Nog een half uurtje moeten wachten, terug opgestart en ja hoor, eindelijk ... :)

Toch een welgemeende dank je wel aan diegenen hier die mee gezocht hebben!

Het kon bijna niet anders hè. Veel succes nog.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:43.