iPhone 4s, 3G internet werkt niet, wifi wel? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand hier een oplossing voor? Provider is Mobistar (B) Instellingen zijn juist, herstel gedaan, manueel ingegeven, ... denk dat alles geprobeerd is maar toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s, 3G internet werkt niet, Wi-Fi wel?
Heeft iemand hier een oplossing voor? Provider is Mobistar (B)
Instellingen zijn juist, herstel gedaan, manueel ingegeven, ... denk dat alles geprobeerd is maar toch wil dit niet werken ... Kan iemand me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mobiele data aanzetten, en 3g eens aan en uit, en terug aan zetten... helpt hier toch.
|
|
|||
|
|||
Allemaal al gedaan :-( ...
|
|
|||
|
|||
Ligt mobistar nie gewoon plat? Of als ge kan steek u kaartje eens in een ander iPhone enz....
|
|
|||
|
|||
En het je je APN gegevens ingevuld staan?
|
|
|||
|
|||
Bij apn staat iphone.mobistar
Een andere iphone heb ik niet; zal maandag nog maar eens terugwandelen naar Mobistar, eventueel andere sim proberen ... of de winkel ernaast binnengaan en Telenet of Proximus proberen ??? Lang uitgekeken naar iphone maar leuk is anders ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ps: Mobistar en Telenet is hetzelfde. Laatst gewijzigd door Techfreak; 10-11-12 om 18:05. Reden: Info vergeten |
|
|||
|
|||
Die iphone.mobistar klopt volgens de winkel en mobistar klantendienst ...
Hoop toch op een oplossing ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het gevoel dat "iphone.mobistar" bij APN niet correct is. Ik ben bij Proximus en daar moet je invulllen " internet.proximus.be". Probeer eens met "internet.mobistar.be". |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ spreeuwke: instellingen zijn correct, vind je op Mobistar
@ stino: ook al geprobeerd ... Het rare is dat op m'n scherm wel 3G verschijnt; alleen heb ik geen internetverbinding ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2012 om 16:26 ---------- Denk dat het probleem bij Mobistar zit, ben nu op mijn werk en heb ineens internet; even later weer niet ... |
|
|||
|
|||
Naar Mobistar winkel geweest, instellingen nagezien, alles ok.
Die heeft gebeld naar Mobistar, ze waren 'vergeten' de bundel te activeren, binnen een half uurtje werkt het zeiden ze. Niet dus. Zelf naar Mobistar gebeld, blijkbaar iets verkeerd gelopen, was nog niet geactiveerd. "Start maar opnieuw op en dan is het in orde.", Niet dus. Weer teruggebeld, kreeg een slimme meid aan de lijn en die wist me te vertellen dat er wijzigingen waren. APN zou niet langer iphone.mobistar zijn maar internet.be Nog een half uurtje moeten wachten, terug opgestart en ja hoor, eindelijk ... Toch een welgemeende dank je wel aan diegenen hier die mee gezocht hebben! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel Wi-Fi geen internet op 4S, maar wel op ipad 2, 2 laptops en 1 iPhone 4 | nouska1976 | Wi-Fi | 2 | 25-11-11 23:32 |
Nieuwe Iphone 4: internet via netwerk werkt niet (bellen wel) | AnneFrances | iPhone algemeen | 4 | 12-08-11 21:18 |
Iphone 3G Telfort, bellen werkt niet Wi-Fi/internet wel | Schippertje | KPN | 2 | 29-03-11 15:52 |
iPhone 3G, 3G internet werkt niet, Wi-Fi wel? | Thommes | Wi-Fi | 38 | 02-12-10 22:42 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
|
|