T-mobile iPhone 5 32GB ruilen voor 64GB discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, morgen ontvang ik na 7 weken eindelijk mijn iPhone 5 van t-mobile. Alleen zit ik nu te twijfelen of ik niet beter het 64GB ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-mobile iPhone 5 32GB ruilen voor 64GB
Hi, morgen ontvang ik na 7 weken eindelijk mijn iPhone 5 van t-mobile. Alleen zit ik nu te twijfelen of ik niet beter het 64GB model had moeten bestellen. Is er een mogelijkheid om het toestel (sealed in doos) bij de Apple store in A'dam in te ruilen voor een 64GB model (tegen bijbetaling natuurlijk)? Iemand ervaring hiermee..? Alvast bedankt voor jullie reacties
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt me niet als hij via tmobile is geleverd. Een paar Nike schoenen maat 42 gekocht bij intersport kun je toch ook nie bij V&D t ruilen voor een maat 46.
Zijn 2 heel verschillende leveranciers, misschien dat als je de klanten service belt deze hem geseald wellicht wel willen omruilen. Al denk ik dat dit niet veel kans van slagen heeft, maar je weet maar nooit natuurlijk. |
|
|||
|
|||
jap, daar heb je wel een punt.. ik ga morgen toch ff bellen en anders gewoon genieten van de nieuwe aanwinst.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja maar dat betekent dat ik dan opnieuw 3-5 weken op de nieuwe bestelling moet wachten..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je abbo dan volledig geannuleerd word en je opnieuw moet bestellen en een abbo moet aangaan
Eerst word het geld van de 32 GB teruggestort en dan moet je weer opnieuw verlengen met 64 GB en betalen.. Heel gedoe lijkt me |
|
|||
|
|||
ik heb toch maar besloten om de 32GB te houden.. te veel gedoe en ik ben erg blij met deze toestel. Thanks voor alle replies!
|
|
||||
|
||||
Fijn dat je er uit bent.
Dan doen we hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vandaag nieuw gekochte iPad 16GB toch ruilen voor 32GB | Gardinio | iPad algemeen | 27 | 24-07-12 15:25 |
Iemand 32GB ruilen tegen 16GB reservatie? | JaytB | Koopinformatie Nederland | 1 | 29-07-10 13:36 |
|
|