App store verificatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Heb mijn iphone 5 nu paar dagen en al mn oude apps zonder problemen kunnen installeren. Maar nu ik een app wil kopen geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store verificatie
Hallo!
Heb mijn iphone 5 nu paar dagen en al mn oude apps zonder problemen kunnen installeren. Maar nu ik een app wil kopen geeft hij aan dat er verificatie vereist is. Als ik het wachtwoord invoer, komt er een wit scherm, met een popup dat ik weer mn wachtwoord in moet voeren. Maar dit blijft hij doen, maakt niet uit hoevaak ik mn wachtwoord invoer! Iemand een oplossing? Uitloggen, rebooten heeft niet geholpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hmm, het is opgelost, maar vraag me niet hoe!
het komt in ieder geval door, dat ik een iphone 5 heb, en dan moest ik de betaalgegevens opnieuw toevoegen.. maar dat scherm kwam maar niet. na tig x proberen kwam eindelijk het scherm omhoog waar ik de gegevens kon invoeren.. |
|
||||
|
||||
//slotje dus
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verificatie wachtwoord Apps Store | Dekraker | iPad algemeen | 2 | 13-11-12 01:42 |
|
|