//

tel nummers in Iphone

tel nummers in Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even vraagje. Ik heb een iphone 4 en wil graag het simkaartje ook gebruiken in een andere tel. Nu de vraag staan de nummers in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-12, 10:29
duske duske is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 99
Standaard tel nummers in Iphone

Even vraagje.

Ik heb een iphone 4 en wil graag het simkaartje ook gebruiken in een andere tel. Nu de vraag staan de nummers in de iphone of op het kaartje of beide. Als ik de simkaart uit de iphone en in een andere tel stop hoe zet ik dan de tel nummers over

duske
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-12, 10:32
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik weet wel dat je van de ene naar de andere telefoon wel simcontacten kan overzetten, maar van de iPhone naar een andere telefoon?
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 13-11-12, 10:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duske Bekijk bericht
Nu de vraag staan de nummers in de iphone of op het kaartje of beide.
In een iPhone staan de telefoonnummers in de standaard app Contacten en niet op de SIM-kaart.

Het kan zijn dat de provider een paar telefoonnummers op de SIM-kaart gezet heeft maar iOS zet geen contacten op de SIM-kaart.
  #4  
Oud 13-11-12, 12:12
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.

//Slotje
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3S verbreekt tel verbinding tijdens gesprek sleuteltree iPhone algemeen 0 01-08-12 09:29
telefoon nummers van de oude tel naar de iphone sjoerd1545 iTunes 3 26-11-11 01:32
tel nummers synchroniseren met nieuw macbook jewe iTunes 1 19-04-08 01:38
gsm nummers en vaste nummers ronin Archief 3 06-11-07 02:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.