Windows Live Messenger inlog problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Medegebruiker, Sinds kort heb ik een Iphone 4. Hierbij maak ik gebruik van Windows Live Messenger voor als onderweg ben. Hiervoor maak ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Windows Live Messenger inlog problemen
Beste Medegebruiker,
Sinds kort heb ik een Iphone 4. Hierbij maak ik gebruik van Windows Live Messenger voor als onderweg ben. Hiervoor maak ik niet gebruik van een app maar log ik in met mijn Microsoft account. Dan selecteer ik menu - messenger. Andere keuzemogelijkheden zijn: Start Hotmail Skydrive Profiel Contactpersonen Agenda Groepen Messenger Tot nu toe werkte dit prima en heb ik dezelfde mogelijkheden als thuis op de laptop. Sinds enige tijd kan ik niet meer via de Iphone inloggen. Messenger geeft dan de melding: Messenger is momenteel niet beschikbaar Met hetzelfde account kan ik wel op de laptop inloggen en msn en mail gebruiken. Ik heb al diverse forums bekeken maar ik kom er niet achter of het probleem aan messenger of aan de Iphone ligt. Is er iemand die raad weet. groeten een beginneling |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien wat vroeg, maar messenger stopt er toch mee
http://www.automatiseringgids.nl/nie...live-messenger |
|
|||
|
|||
Ik volg je even niet:
Op de pc kan ik wel inloggen Op de iPhone kan ik niet inloggen En dit met hetzelfde Microsoft account Wat te doen ?? |
|
|||
|
|||
Niemand die de oorzaak weet !!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows live messenger | AadK | iPad Apps | 5 | 01-08-12 14:39 |
windows live messenger | robke1974 | iPhone algemeen | 3 | 17-11-11 21:34 |
Windows live messenger | vonk118 | iPhone Apps | 1 | 01-07-11 18:44 |
Windows Live Messenger | Figueros | iPhone Apps | 25 | 26-08-10 19:33 |
Windows live messenger | keesdr | Archief | 1 | 26-03-09 12:37 |
|
|