Foto's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb gisteren mijn iphone volledig leeggemaakt omdat ik geen foto's nimmer zag.Nu zie ik ze nog steeds niet en weet echt geen oplossing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's
Hoi,
Ik heb gisteren mijn iphone volledig leeggemaakt omdat ik geen foto's nimmer zag.Nu zie ik ze nog steeds niet en weet echt geen oplossing ervoor. Als ik met de camera foto trek zie je de foto helemaal naar links onder in het vakje gaan en als je daarop drukt zie je normaal al je foto's ik zie er geen. Ik ben ten einde raad.Iemand die mij wil helpen. Bedankt alvast Fierens Natasja |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond foto verwijderd uit foto's terug halen | flatsy | iPhone algemeen | 2 | 05-11-12 14:19 |
foto's van pc importeren, alle vorige foto's weg | lepieto | iPhone algemeen | 0 | 19-09-12 16:42 |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
|
|