iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone herstart plotseling (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/129936-iphone-herstart-plotseling.html)

Guest-20180925190238 19-11-12 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 854545)
@Timosha; Is het eigenlijk een probleem waarmee ik naar de winkel moet stappen volgens jou of is het een alleenstaand probleem geweest?

Ik zou er mee naar de winkel gaan en de crash reports laten zien.

Nogmaals:

Citaat:

Het Springboard dat crasht vanuit de Launch Daemon is wel heel erg raar voor een iPhone zonder jailbreak

Techfreak 19-11-12 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 854548)
Ik zou er mee naar de winkel gaan en de crash reports laten zien.

Nogmaals:

Ok, zodra ik tijd heb, zal ik dit zeker is doen.

Blijven die crash reports er een bepaalde tijd in staan of? Anders moet ik die kopieëren en ergens opslaan.

Guest-20180925190238 19-11-12 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 854553)
Blijven die crash reports er een bepaalde tijd in staan of? Anders moet ik die kopieëren en ergens opslaan.

Die blijven staan als je hebt aangevinkt dat ze niet naar Apple mogen gestuurd worden.

Op een Mac worden die crash reports verplaatst naar de Console als je met iTunes synchroniseert. Wat er onder Windows met een iTunes sync gebeurd met de crash reports weet ik niet.

Techfreak 19-11-12 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 854558)
Die blijven staan als je hebt aangevinkt dat ze niet naar Apple mogen gestuurd worden.

Op een Mac worden die crash reports verplaatst naar de Console als je met iTunes synchroniseert. Wat er onder Windows met een iTunes sync gebeurd met de crash reports weet ik niet.

Ok. dan ben ik gerust. Ik hoop alleen dat ze er in de winkel wat mee aan kunnen. Want het is wel een verdeler van Apple producten, maar weet niet of ze echt experten zijn. Zoals de Geniusbar in een Apple Store.

Techfreak 19-11-12 21:47

1 Bijlage(n)
Blijkbaar zijn er nog een aantal bijgekomen...

Techfreak 20-11-12 17:09

Heb net een mailtje terug gekregen van de winkel. Volgens hun zou een herstel de oplossing zijn? Klopt dit?

Guest-20180925190238 20-11-12 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 854802)
Volgens hun zou een herstel de oplossing zijn? Klopt dit?

Tja, baat het niet, schaadt het niet. Hebben ze ook een reden gegeven voor die Springboard crash?

Techfreak 20-11-12 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 854805)
Tja, baat het niet, schaadt het niet. Hebben ze ook een reden gegeven voor die Springboard crash?

Dit is hun antwoord. Meer stond er niet in de mail.


Dag Kevin,


Het enige wat je zelf kan proberen is de software herstellen via iTunes.

1. Sluit de iPhone aan op de computer.
2. Start iTunes
3. Selecteer de iPhone in iTunes
4. Kies bij "Algemeen overzicht" "Herstel"

Maar misschien moet ik het toch maar doen dan. Want er is net weer een crash log bijgekomen. Nadat ik plots geen bereik meer had.

Guest-20180925190238 20-11-12 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 854835)
4. Kies bij "Algemeen overzicht" "Herstel"

Tja, dat is het alom bekende deuntje :rolleyes: Als men niet weet wat er aan de hand is moet je maar een "herstel" doen.

PS:
Omdat jij het bent ben ik deze middag nog eens door alle logs van de laatste twee jaar gelopen. Bij mij is dat simpel want ik heb daar tooltjes voor. Ik kom die Springboard crash alleen en uitsluitend tegen op iPhones/iPads met een jailbreak.

Techfreak 20-11-12 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 854842)
Tja, dat is het alom bekende deuntje :rolleyes: Als men niet weet wat er aan de hand is moet je maar een "herstel" doen.

PS:
Omdat jij het bent ben ik deze middag nog eens door alle logs van de laatste twee jaar gelopen. Bij mij is dat simpel want ik heb daar tooltjes voor. Ik kom die Springboard crash alleen en uitsluitend tegen op iPhones/iPads met een jailbreak.

Ja dat gevoel had ik ook toen ik het las.

Geloof me. Ik heb de mijne nieuw gekocht. En heb er nooit een jailbreak opgezet. Erewoord. :-)

Dus dat maakt het des te vreemder.

Maar mij is het nu duidelijk dat ze me in de winkel waar ik hem gekocht heb niet zullen kunnen helpen.

Misschien is rechtstreeks contact opnemen met Apple?

Techfreak 21-11-12 19:02

Is er een emailadres voor Apple support of is enkel bellen mogelijk?

Techfreak 07-01-13 13:45

Vandaag was het weer zover. Ik wou naar rechts vegen voor men iPhone te ontgrendelen en hij herstarte plotseling.

En weer staat er een crashlog van Springboard bij men Diagnostics. :(

Ik moet ook erbij vertellen dat men iPhone wel trager reageerde als normaal en soms ook wel even bleef hangen bij het versturen van een bericht of op het indrukken van de Home button.

Ik weet dat als ik naar de winkel ga, zij me weer gaan vertellen dat ik een herstel moet doen...

Heeft er iemand een idee of voorstel?

Techfreak 07-01-13 22:14

Nu is er ook nog een bestand bij gekomen dat 'resetcounter' heet.

En ik heb geen ontvangst meer.

Techfreak 08-01-13 06:29

Na een volledige nacht 'zoeken' heb ik nog steeds geen ontvangst.

In vliegtuigmodus zetten helpt ook niet. Ik zal dan maar een herstel doen. :-(

Techfreak 08-01-13 09:11

Ok, eerst heb ik geprobeerd om mijn sim kaart uit de gsm te halen. Hier reageerde hij totaal niet op.

Dan maar een herstel geprobeerd. Halverwege kreeg ik foutmelding (1604) en werdt het herstel stopgezet.

Nu kan ik de iphone nog wel opstarten maar dan komt het iTunes logo er op met de USB kabel erbij. Het probleem is dat iTunes de iPhone nu niet meer herkend.

De iPhone in DFU mode zetten lukt ook niet.

Ben ten einde raad en ik vind hier ook niet echt veel hulp.

Iemand?

Guest-20180925190238 08-01-13 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 866965)
Ben ten einde raad en ik vind hier ook niet echt veel hulp.

Voor iTunes foutcode 1604 kan je de zoekfunctie van het forum gebruiken. Je komt dan echt tientallen berichten tegen over dit "probleem".

Techfreak 08-01-13 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 866971)
Voor iTunes foutcode 1604 kan je de zoekfunctie van het forum gebruiken. Je komt dan echt tientallen berichten tegen over dit "probleem".

Idd. Maar daar hij niet meer reageerd...

Ik ga straks naar de winkel en daar gaan ze hem proberen tot leven te wekken door hem aan de Mac te hangen.

Guest-20180925190238 08-01-13 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 866985)
Idd. Maar daar hij niet meer reageerd...

Een intermitterende hardwarefout die nu (min of meer) permanent geworden is.

Techfreak 08-01-13 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 867027)
Een intermitterende hardwarefout die nu (min of meer) permanent geworden is.

Ja in de winkel kregen ze het ook niet meer in orde. Ben hem nu wss 3 weken kwijt en geen vervangtoestel...

Techfreak 31-01-13 20:26

Ik heb mijn 4S sinds vandaag terug. Men back-up er op gezet en klaar is kees.

Wat er nu juist aan was wisten ze niet in de winkel. Enkel dat ze bij het servicecentrum een herstel hadden gedaan en dat het daar wel gelukt was.

En dat duurt dan 3 weken. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.