iPhone herstart plotseling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren toen ik een melding van het spelletje 'wordfeud' op men scherm zag en men vinger op het 'slide to unlock' balkje haalde, viel men ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone herstart plotseling
Gisteren toen ik een melding van het spelletje 'wordfeud' op men scherm zag en men vinger op het 'slide to unlock' balkje haalde, viel men iPhone uit.
Het Apple logo kwam tevoorschijn. Na een tijdje was er nog geen verandering. Dus heb ik ff de home en power button ingedrukt en zo een reset gedaan. En toen deed ie het weer. Iemand een iedee waar dit plots vandaan komt? Heb al dit forum en Google geprobeerd, maar niet echt iets gevonden. Ik hoop dat het nu niet meer gaan voorkomen. Hij is pas van juni dit jaar btw. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Crash report list verwijderd.
Laatst gewijzigd door Techfreak; 18-11-12 om 13:17. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft die iPhone ooit een jailbreak gehad en heb je na de update naar iOS 6/iOS 6.0.1 een backup teruggezet van een iPhone met jailbreak. PS: Verwijder rest van het crash report maar, dat houdt het topic overzichtelijker. Ik heb er een kopie van gemaakt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het crash report is verwijderd. ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er staan nog 3 andere. Maar ik heb ze bekeken en daar staat exact hetzelfde in als in die dat ik hier gezet had. Ik ga nu het huis uit, maar zoek je iets specifiek dan? Dan kan ik het je bezorgen zodra ik terug ben.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook last van gehad, ik zat in de Facebook app en plotseling reageerde de telefoon nergens meer op totdat hij na 10 sec opnieuw opstarte, daarna alles weer ok. Ik heb wel een panic.plist in mijn settings staan.
|
|||
|
|||
Een Kernel Panic op een iPhone 5 waar je geen backup hebt op teruggezet met jailbreak restanten van een vorige iPhone wijst meestal op een hardware fout. In jouw geval is er een Watch Dog Timer (WDT) timeout opgetreden.
Als er ook nog CRC (Cyclic Redundancy Check) fouten op staan mag je 100% zeker zijn dat er een hardwareprobleem is. |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat je het screenshot zo kan zien? https://www.dropbox.com/s/wvcdjm8oc02i03y/Photo%2018-11-12%2014%2023%2037.png Laatst gewijzigd door Techfreak; 18-11-12 om 18:41. Reden: Link werkte niet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ik heb dat wel eerder gezien echter alleen maar bij iOS/OS X Alpha's en Beta's, en uiteraard op iDevices met een jailbreak. Aangezien het probleem optreedt bij een "slide to unlock" is het geen app die het probleem veroorzaakt. Een "symbolicate" van de crash logs zou nog meer uitsluitsel kunnen geven maar dat gaat mij iets te ver (en ik heb ook niet alle sources). Sorry dat ik geen beter nieuws kan geven |
|
|||
|
|||
Citaat:
Miss had ie ff gewoon een slechte dag. :-p |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want het is nog maar 1x gebeurd en zou niet weten wat er voor gezorgd heeft dat hij crashte. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herstart uit zichzelf | mirr | iPhone algemeen | 3 | 07-12-11 19:44 |
iPhone 4S herstart soms spontaan | artfark | iPhone algemeen | 9 | 17-11-11 08:51 |
iPhone 2G herstart iedere keer | tekstarzz | iPhone algemeen | 0 | 18-02-11 00:03 |
iPhone herstart steeds | berndvp | Archief | 1 | 04-01-09 23:31 |
Iphone herstart ipv uitgaan! | Guidovdv | iPhone algemeen | 1 | 22-07-08 13:49 |
|
|