//

IPHONE 5 GESTOLEN, dader op beeld.

IPHONE 5 GESTOLEN, dader op beeld. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Met pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat ook mijn Iphone 5 gestolen is. Het is zo snel en zo geraffineerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-12-12, 12:35
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard IPHONE 5 GESTOLEN, dader op beeld.

Hoi allemaal,

Met pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat ook mijn Iphone 5 gestolen is. Het is zo snel en zo geraffineerd gedaan door de dader, dat ik het nog steeds niet kan geloven.

Ik zal proberen om kort te vertellen hoe het is gegaan.

Ik ben naar de Van Haren in Den Haag geweest en ben daar op een bankje gaan zitten om schoenen te passen. Ik heb mijn tas daar neergelegd, vlak achter mij, in de veronderstelling dat het daar veilig zou zijn. Eenmaal bij de kassa kreeg ik opeens een raar gevoel (er was een mevrouw die mij zowel buiten de Van Haren als binnen achtervolgde). Ik was paniekerig opzoek naar mijn Iphone, maar deze was nergens te bekennen (dat gold overigens ook voor de mevrouw die heel de tijd om mij heen liep).

Vervolgens heb ik de medewerker van Van Haren gevraagd of ik de beelden mocht zien. Dit mocht pas nadat ik aangifte had gedaan. Logischerwijs ben ik direct naar het politiebureau gerend en gelijk aangifte gedaan.

Eenmaal terug bij de Van Haren mocht ik eindelijk de bewakingsbeelden inzien. Op die beelden was te zien dat die mevrouw gewoon met haar hand in mijn tas is gegaan (ja stom, ik had het niet door, maar ze had ook echt een perfect moment gekozen).

Mijn vraag aan jullie is, wat moet ik nu doen? Ik mocht natuurlijk geen foto's maken van de beelden (dat ik het mocht inzien was al in principe goed, want zij zijn niet verplicht om mij dat te laten zien, ben immers geen opsporingsambtenaar). We hebben ook beelden bekeken van het moment dat zij de winkel in liep (echt 2 sec na mij), omdat zij daar beter op te zien was. Ik zou haar nu ook heel goed kunnen herkenen indien ik haar weer tegen zou komen.

Moet ik nu afwachten totdat de politie te werk gaat met mijn aangifte? De agent had zelf al laten doorschemeren dat het hopeloos is, omdat zij zoveel van zulk soort aangiftes te zien krijgen. Daardoor heeft hij alle hoop die ik nog had weggenomen.

Ps: ik heb geen programma oid gedownload waarmee ik het evt zou kunnen opsporen. Stom ja, maar ik had het toestel een week!

Wellicht is dit berichtje schromelijk overdreven, maar hey! Het gaat wel om een iphone van bijna 700,00!

Tips e.d. zijn welkom!

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-12, 12:44
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Dat is wel klte.

Heb je tegen de politie gezegd dat de dader op de beelden te zien was?
  #3  
Oud 28-12-12, 13:13
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Dat is wel klte.

Heb je tegen de politie gezegd dat de dader op de beelden te zien was?
Tijdens het bekijken van de beelden heb ik desbetreffend agent die mijn aangifte heeft opgenomen, aangegeven dat de mevrouw die verantwoordelijk is, duidelijk te zien is op de beelden. Hij kon en mocht niets ondernemen, ik krijg binnen 3 weken pas een reactie van de politie.

Weet jij hoe de politie hiermee omgaat? Gaan zij dan de beelden bij Van Haren opvragen? Ik heb echt het gevoel dat zij hier niet veel energie in zullen steken..

Kan ik overigens iets doen zodat mijn mail, whatsapp e.d. geblokkeerd wordt op mijn Iphone? Is een naar gevoel dat iemand anders al je mailtjes kan inzien..
  #4  
Oud 28-12-12, 13:21
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
Weet jij hoe de politie hiermee omgaat? Gaan zij dan de beelden bij Van Haren opvragen? Ik heb echt het gevoel dat zij hier niet veel energie in zullen steken..

Kan ik overigens iets doen zodat mijn mail, whatsapp e.d. geblokkeerd wordt op mijn Iphone? Is een naar gevoel dat iemand anders al je mailtjes kan inzien..
3 weken pas!? Dat is wel heel lang. Ik zou toch denken dat ze gebruik gaan maken van de beelden aangezien de dader er duidelijk op staat.

Ik weet alleen niet hoelang de winkel zelf de opnames bij houd. Het kan goed zijn dat zij die telkens na een bepaalde tijd wissen of dezelfde band opnieuw gebruiken.

Je kan je mail paswoord veranderen en dan zou die afgesloten moeten worden.

Whatsapp weet ik eigenlijk niet.
  #5  
Oud 28-12-12, 13:24
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
3 weken pas!? Dat is wel heel lang. Ik zou toch denken dat ze gebruik gaan maken van de beelden aangezien de dader er duidelijk op staat.

Ik weet alleen niet hoelang de winkel zelf de opnames bij houd. Het kan goed zijn dat zij die telkens na een bepaalde tijd wissen of dezelfde band opnieuw gebruiken.

Je kan je mail paswoord veranderen en dan zou die afgesloten moeten worden.

Whatsapp weet ik eigenlijk niet.
Ja, 3 weken! Alsof mijn telefoon dan nog bij de dame is die het heeft gestolen. De medewerker van Van Haren heeft de stukjes waarop te zien was wat er gebeurde opgeslagen. Een van hen heeft ook een foto gemaakt van de televisiebeeld. Ze wilden het niet naar mij sturen, omdat zij daar problemen mee zouden kunnen krijgen. Dat is begrijpelijk en daarom heb ik het daarbij gelaten.

Stel dat ik de foto van die medewerker zou krijgen, wat zou ik dan het beste moeten doen?
  #6  
Oud 28-12-12, 13:29
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
Stel dat ik de foto van die medewerker zou krijgen, wat zou ik dan het beste moeten doen?
Ja dat is moeilijk te zeggen. Ik weet niet juist wat er al dan niet legaal is. Want als je de foto online gooit, weet ik niet of er gevolgen zullen zijn voor jou of de persoon in kwestie.

Ik zou daar toch voorzichtig mee zijn.

Het is in ieder geval goed dat de beelden opgeslagen zijn. Ik hoop voor je dat de politie snel in actie schiet.

En je had geen wachtwoord of find my iphone geinstalleerd?
  #7  
Oud 28-12-12, 13:37
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Ja dat is moeilijk te zeggen. Ik weet niet juist wat er al dan niet legaal is. Want als je de foto online gooit, weet ik niet of er gevolgen zullen zijn voor jou of de persoon in kwestie.

Ik zou daar toch voorzichtig mee zijn.

Het is in ieder geval goed dat de beelden opgeslagen zijn. Ik hoop voor je dat de politie snel in actie schiet.

En je had geen wachtwoord of find my iphone geinstalleerd?
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik kan dat beter achterwege laten, want straks kom ik zelf in de problemen. De beelden waren zo duidelijk!! Zij was er zo goed op te zien.. Ik denk dat ze Pools is.

Nee ik had helemaal geen wachtwoord geinstalleerd, ik had de iphone echt net pas! Zelfs voor het ontgrendelen had ik geen wachtwoord ingesteld. Toen ik bij de kassa belde naar mn nr met de telefoon van de medewerker had ze het ook gelijk uitgezet.

Ik had trouwens wel ZoekMijnIphone of iets in die trant gedownload, maar nooit ook daadwerkelijk geregistreerd..
  #8  
Oud 28-12-12, 13:43
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
Ik had trouwens wel ZoekMijnIphone of iets in die trant gedownload, maar nooit ook daadwerkelijk geregistreerd..
ff naar iemand met een mac of iphone, inloggen met je icloud gegevens. Je kan mazzel hebben dat ie het dan toch oppikt.

Als ik de foto had stond ie al lang op geen stijl, of het nou mag of nie
  #9  
Oud 28-12-12, 13:44
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Tot nu is het enige wat je kan doen is je provider het toestel IMEI laten blokkeren maar ze zullen waarschijnlijk het niet traceren
  #10  
Oud 28-12-12, 13:44
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
Ik had trouwens wel ZoekMijnIphone of iets in die trant gedownload, maar nooit ook daadwerkelijk geregistreerd..
Ik zou toch eens proberen te kijken of je niet kan inloggen. Normaal gezien is dit hetzelfde adres en wachtwoord als je Apple Id.

https://www.icloud.com/

En eventueel naar je provider gaan om je telefoon/sim te laten blokkeren?
  #11  
Oud 28-12-12, 13:49
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Met pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat ook mijn Iphone 5 gestolen is. Het is zo snel en zo geraffineerd gedaan door de dader, dat ik het nog steeds niet kan geloven.

Ik zal proberen om kort te vertellen hoe het is gegaan.

Ik ben naar de Van Haren in Den Haag geweest en ben daar op een bankje gaan zitten om schoenen te passen. Ik heb mijn tas daar neergelegd, vlak achter mij, in de veronderstelling dat het daar veilig zou zijn. Eenmaal bij de kassa kreeg ik opeens een raar gevoel (er was een mevrouw die mij zowel buiten de Van Haren als binnen achtervolgde). Ik was paniekerig opzoek naar mijn Iphone, maar deze was nergens te bekennen (dat gold overigens ook voor de mevrouw die heel de tijd om mij heen liep).

Vervolgens heb ik de medewerker van Van Haren gevraagd of ik de beelden mocht zien. Dit mocht pas nadat ik aangifte had gedaan. Logischerwijs ben ik direct naar het politiebureau gerend en gelijk aangifte gedaan.

Eenmaal terug bij de Van Haren mocht ik eindelijk de bewakingsbeelden inzien. Op die beelden was te zien dat die mevrouw gewoon met haar hand in mijn tas is gegaan (ja stom, ik had het niet door, maar ze had ook echt een perfect moment gekozen).

Mijn vraag aan jullie is, wat moet ik nu doen? Ik mocht natuurlijk geen foto's maken van de beelden (dat ik het mocht inzien was al in principe goed, want zij zijn niet verplicht om mij dat te laten zien, ben immers geen opsporingsambtenaar). We hebben ook beelden bekeken van het moment dat zij de winkel in liep (echt 2 sec na mij), omdat zij daar beter op te zien was. Ik zou haar nu ook heel goed kunnen herkenen indien ik haar weer tegen zou komen.

Moet ik nu afwachten totdat de politie te werk gaat met mijn aangifte? De agent had zelf al laten doorschemeren dat het hopeloos is, omdat zij zoveel van zulk soort aangiftes te zien krijgen. Daardoor heeft hij alle hoop die ik nog had weggenomen.

Ps: ik heb geen programma oid gedownload waarmee ik het evt zou kunnen opsporen. Stom ja, maar ik had het toestel een week!

Wellicht is dit berichtje schromelijk overdreven, maar hey! Het gaat wel om een iphone van bijna 700,00!

Tips e.d. zijn welkom!

Groetjes
Zo wat erg voor u! Ik woon ook in dat buurtje. Is niet echt een buurt waar jij je tas zomaar kan leggen. Als je nou eens naar het politiebureau gaat waar je hun meld dat de winkel camerabeelden heeft van de dader?

Het is niet overdreven, ik denk dat u best wel jammer vind dat er zulke mensen op de wereld zijn
U kunt als u Find my iPhone hebt geinstalleerd op uw iPhone deze opzoeken door in te loggen op: www.icloud.com met je Apple ID en wachtwoord.

Succes
__________________
  #12  
Oud 28-12-12, 13:51
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Zo wat erg voor u! Ik woon ook in dat buurtje. Is niet echt een buurt waar jij je tas zomaar kan leggen. Als je nou eens naar het politiebureau gaat waar je hun meld dat de winkel camerabeelden heeft van de dader?
Heeft ze al gedaan...even de volledige draad lezen aub.
  #13  
Oud 28-12-12, 13:52
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Bekijk bericht
ff naar iemand met een mac of iphone, inloggen met je icloud gegevens. Je kan mazzel hebben dat ie het dan toch oppikt.

Als ik de foto had stond ie al lang op geen stijl, of het nou mag of nie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Tot nu is het enige wat je kan doen is je provider het toestel IMEI laten blokkeren maar ze zullen waarschijnlijk het niet traceren
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Ik zou toch eens proberen te kijken of je niet kan inloggen. Normaal gezien is dit hetzelfde adres en wachtwoord als je Apple Id.

https://www.icloud.com/

En eventueel naar je provider gaan om je telefoon/sim te laten blokkeren?

Ik heb het geprobeerd, maar helaas geen succes. Wij (mijn moeder, broer en ik) gebruiken dezelfde ID. Dus die van mijn broer en moeder is gewoon te vinden, maar die van mij niet. Ik had het moeten registreren!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2012 om 12:54 ----------

De provider heeft IMEI nr geblokkeerd, dat gebeurde al op het politiebureau. Toen hebben we naar Hi gebeld..
  #14  
Oud 28-12-12, 13:54
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
Ik heb het geprobeerd, maar helaas geen succes. Wij (mijn moeder, broer en ik) gebruiken dezelfde ID. Dus die van mijn broer en moeder is gewoon te vinden, maar die van mij niet. Ik had het moeten registreren!
Je kon het maar proberen.

Laatst gewijzigd door Techfreak; 28-12-12 om 13:55. Reden: Comment ivm Imei nr niet gezien.
  #15  
Oud 28-12-12, 13:55
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Ja de foto op geenstijl zetten, zal me niet ver brengen toch? Het zal vast en zeker een dame zijn zonder vaste woon- en verblijfplaats.. Dus ja

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2012 om 13:00 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Heeft ze al gedaan...even de volledige draad lezen aub.
Het is zo snel gegaan, klaarblijkelijk zijn er ook vrouwen die in staat zijn om zulke taferelen ten uitvoer te brengen.. Als je eens de beelden zou zien, zou je begrijpen wat ik bedoel. Vooral het feit dat ze mij heel de tijd aan het achtervolgen was, is echt erg! En dat is niet een gevoel, ook dat stond op camera!
  #16  
Oud 28-12-12, 14:01
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Heeft ze al gedaan...even de volledige draad lezen aub.
Excuus hoor, ik probeer ook maar te helpen. Zo snel op je teentjes getrapt ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2012 om 13:03 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
Ja de foto op geenstijl zetten, zal me niet ver brengen toch? Het zal vast en zeker een dame zijn zonder vaste woon- en verblijfplaats.. Dus ja

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2012 om 13:00 ----------



Het is zo snel gegaan, klaarblijkelijk zijn er ook vrouwen die in staat zijn om zulke taferelen ten uitvoer te brengen.. Als je eens de beelden zou zien, zou je begrijpen wat ik bedoel. Vooral het feit dat ze mij heel de tijd aan het achtervolgen was, is echt erg! En dat is niet een gevoel, ook dat stond op camera!
Schilders/transvaal buurt is inderdaad niet veilig om je tas zomaar ergens neer te leggen. Vooral daar niet. Voor dat je het weet is het gestolen. Voortaan beter op uw spullen letten.. Iedereen daar is in staat om zulke taferelen uit te voeren. En met iedereen bedoel ik ook echt iedereen..

Succes verder met het terug vinden van uw iPhone..
  #17  
Oud 28-12-12, 14:05
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Excuus hoor, ik probeer ook maar te helpen. Zo snel op je teentjes getrapt ?
Haha, bedankt voor je reactie hoor. Maakt niet uit, maar ik heb inderdaad wel aangifte gedaan hoor.

Alleen zoals ik al eerder zei, de politie gaat niets doen. Dat is ook wel algemeen bekend, omdat dit soort zaken niet echt als nood worden bestempeld.

Wellicht een mogelijkheid om contact op te nemen met opsporing verzocht met de foto (haha) of opgelicht? Njaaa.... I'm desperate! Vooral omdat ik het toestel los heb gekocht..

Misschien kan de applestore amsterdam iets doen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2012 om 13:07 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Excuus hoor, ik probeer ook maar te helpen. Zo snel op je teentjes getrapt ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2012 om 13:03 ----------



Schilders/transvaal buurt is inderdaad niet veilig om je tas zomaar ergens neer te leggen. Vooral daar niet. Voor dat je het weet is het gestolen. Voortaan beter op uw spullen letten.. Iedereen daar is in staat om zulke taferelen uit te voeren. En met iedereen bedoel ik ook echt iedereen..

Succes verder met het terug vinden van uw iPhone..
Ja ik heb mijn lesje wel geleerd hoor, ik zal vanaf heden ook echt beter omgaan met mijn eigendom. Maar echt, ze is gewoon heel sluw te werk gegaan hoor, jammer dat ik de beelden niet aan jullie kan laten zien.

Thanks by the way!
  #18  
Oud 28-12-12, 14:08
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Nee hoor. Men tenen zijn lang genoeg.
  #19  
Oud 28-12-12, 14:12
Mientjeh Mientjeh is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Nee hoor. Men tenen zijn lang genoeg.
Haha, overbodige informatie I think.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2012 om 13:19 ----------

Ik hou trouwens ook marktplaats in de gaten.. Zal weinig kans hebben, maar toch.
  #20  
Oud 28-12-12, 14:52
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mientjeh Bekijk bericht
Haha, bedankt voor je reactie hoor. Maakt niet uit, maar ik heb inderdaad wel aangifte gedaan hoor.

Alleen zoals ik al eerder zei, de politie gaat niets doen. Dat is ook wel algemeen bekend, omdat dit soort zaken niet echt als nood worden bestempeld.

Wellicht een mogelijkheid om contact op te nemen met opsporing verzocht met de foto (haha) of opgelicht? Njaaa.... I'm desperate! Vooral omdat ik het toestel los heb gekocht..

Misschien kan de applestore amsterdam iets doen?
Toch wel vreemd dat ze niks gaan doen.. ik heb iets heel anders meegemaakt en positief ook..

Je moet je abonnement blokkeren. Dat zal je vast wel gedaan hebben, maar nee! De Apple Store in Amsterdam doen hieraan vrijwel niks. Je zou zoals je vermeld had marktplaats of ebay in de gaten houden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slachtoffer iPad-diefstal kiekt zelf de dader Werner1963 iPhone algemeen 4 18-09-12 21:12
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 10:21
Iphone gestolen :( matlux Archief 2 07-04-10 21:00
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email Albertine iPhone algemeen 5 08-02-09 23:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.