IPHONE 5 GESTOLEN, dader op beeld. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In dit land wordt misdaad beloond en de brave burger genegeerd en in de hoek geschopt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In dit land wordt misdaad beloond en de brave burger genegeerd en in de hoek geschopt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hai TS. Heb onlangs iets vergelijkbaars gehad, ook met iPhone 5, van ook nog geen week oud. In de McDonalds Hoogeveen. Twee jongens bij mijn tafel, beetje afleiden door me wat te laten lezen en daarna telefoon weg. Ook camera's, ze staan er zeker op. Ook auto staat op camera. Mocht ze toen niet inzien. Ook aangifte gedaan meteen maar tot op heden niets gehoord. Is bijna twee maanden terug. Hoe vervelend ook, heb de hoop wel opgegeven dat ik mijn telefoon terugkrijg, maar ben wel benieuwd hoe de politie hiermee opspringt en communiceert. Dat gaat tot nu toe niet zo goed dus.
Blijf dit wel volgen hier, houd je ons op de hoogte? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ja precies, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Tegenwoordig genoeg platformen die dit wel willen oppakken. Maar eerst zelf maar even contact met ze opnemen.
|
|
|||
|
|||
Probeer die beelden in handen te krijgen!
Naar Geenstijl.nl / Dumpert uploaden! dan is ze zo gevonden.....! |
|
|||
|
|||
Zeker doen! Zoals hierboven gezegd wordt, als je de beelden kan krijgen is het nog beter. Maar dat zal moeilijk te verkrijgen zijn als er een onderzoekt loopt.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat de reactie van de agent meer z'n eigen motivatie weergeeft, dan die van een echte(!!) diender.
Makkelijker is anders, maar in onze regio wordt daar echt anders mee omgegaan. Snelheid is daarbij wel geboden. Kwestie van prioriteiten stellen en moeite doen. Zeker als, zoals in 't geval van de TS, alles op beeld is vastgelegd. Of het online verspreiden van de beelden helpt, weet ik niet. Hoop natuurlijk van wel. Zelf hebben wij de afgelopen maanden toch meerdere suc6-en geboekt. Zowel een aantal iphones, alsook een iPad, zelfs iMac terug kunnen (laten) bezorgen bij de rechtmatige eigenaren. (Installeren van "Zoek mijn iphone" en het goed instellen van de beperkingen is natuurlijk wel al een begin, dat een start van een onderzoek al makkelijker maakt) |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2012 om 21:01 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2012 om 21:02 ---------- Wat ik me wel bedenk, stel dat ik haar foto naar geenstijl oid stuur, en het blijkt een poolse te zijn onder vaste verblijfplaats, dan zal men haar noooit herkennen toch? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2012 om 21:03 ---------- Onder moet zonder zijn |
|
|||
|
|||
Ik volg dit draadje met belangstelling, zorg dat je de foto krijgt en dat hij online komt.
Veel winkeliers/juweliers en benzinepomphouders doen dat ook, en zonder problemen. Ik wens je veel succes.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2012 om 23:28 ---------- Citaat:
Thanks! |
|
||||
|
||||
Belachelijk dat met de politie. Je hebt iig wel een lesje geleerd. Zoek mijn iPhone applicatie installeren, deze fout maak je nooit meer.
|
|
|||
|
|||
Tja, maar niemand koopt een toestel en denkt eraan dat het zo snel gestolen zou worden...
Enkele jaren geleden werd mijn vrouw haar gsm ook gestolen. Is eigenlijk een heel raar gevoel dat iemand zomaar je spullen neemt en dat je totaal machteloos bent. Pfff, binnenkort moeten we een kluisje kopen ipv een handtas... |
|
|||
|
|||
Citaat:
En waarom/waarvoor zou de politie jou een reactie moeten geven? Uiteindelijk ben je een soort van verplicht bij vordering die beelden af te geven... En wat verwacht jij dan voor een reactie van politie? Jij hebt immers niks met de zaak te maken. Een klein bedankje dat je de camera beelden veilig hebt gesteld is op z'n plaats maar daar houd het dan ook bij op! Het is wel apart dat de politie niet gelijk naar van haren is gegaan, of telefonisch contact hebben gehad voor het veiligstellen van deze beelden? Nu is wel de vraag of ze uiteindelijk de identiteit kunnen achterhalen van de verdachte, aan de hand van die foto of beelden.... Want een foto is maar een foto en staat er op het hoofd van de verdachte geen naam of adres...... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde
Hoi,
Kan je mij vertellen hoe deze vrouw eruit zag? Ik heb namelijk afgelopen woensdag hetzelfde meegemaakt, in Den Haag en ook met een vrouw. Achteraf kwam ik erachter dat zij mij in de gaten heeft gehouden. Ook staat ze op beveilingsbeelden waarop te zien is dat zij mijn telefoon steelt, deze heb ik doorgegeven aan de politie. De beveiliging heeft mij erg goed geholpen, zij hebben mij verteld dat het waarschijnlijk gaat om een professioneel zakkenrolster. Zij herkende haar. Alles ligt nu bij de recherche. Groetjes. |
|
|||
|
|||
Hoi allemaal.. Ik wilde morgen de politie contacteren maar tot mijn verbazing kwam ik het volgende tegen..
Ik keek door mijn facebook updates en opeens zag ik dat IK zogenaamd iets had geliked op youtube. Dat is klaarblijkelijk gelijk op mijn tijdlijn van facebook gekomen. Maar het probleem is, ik heb dat NIET geliked. Het is een turks filmpje ?????????? Het is tot twee keer toe gebeurd.. In eerste instantie dacht ik er niet bij na en ik dacht waar heb ik nou weer op geklikt op de laptop? Dus ik heb het gedelete. Toch heb ik van 1 van de liedjes een screenshot gemaakt. Ik denk dat hij of zij via mijn iphone een youtube video heeft geliked. Hoe kan het dat dit op mijn tijdlijn is gekomen? En most important: wat kan ik hiermee??????? Jammer dat je op youtube niet kunt zien wie een video geliked heeft.. Help me out!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan je niet best asap al je wachtwoorden veranderen?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slachtoffer iPad-diefstal kiekt zelf de dader | Werner1963 | iPhone algemeen | 4 | 18-09-12 21:12 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Iphone gestolen :( | matlux | Archief | 2 | 07-04-10 21:00 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
|
|