IPHONE 5 GESTOLEN, dader op beeld. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door XIII Maar Prey werkt toch alleen als je die App zelf (net) voor de diefstal hebt opgestart? Het moet op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal het wel bij zoek mijn iPhone houden. Let op. Je moet beperkingen inschakelen. Daar locatievoorziening en accounts niet toestaan om te wijzigen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb het net getest, de app was volledig gesloten. Ik kreeg een pop-up van prey met een 'lokbericht' dat mijn bank-pin succesvol was gereset en mijn dat ik een nieuwe code moet opgeven. Door op de banner in te gaan start je prey op die direct bij het opgenaan een foto neemt via de camera vanvoor.
Ik wil er ook even aan toevoegen dat het niet bepaald om een iPhone-kenner moet gaan die de iPhone heeft gestolen... ze heeft blijkbaar niet eens de moeite gedaan om de iPhone te resetten (er stond zelfs geen code op! -> nog gemakkelijker) aangezien ze nog steeds op je facebook aangemeld is... |
|
||||
|
||||
Oh, de tool probeert dus dieven te misleiden.
Grappig, maar wel heel zwakke "bescherming".
|
|||
|
|||
Foutje... Moest in een andere topic
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 januari 2013 om 19:30 ---------- Ik werd gister gebeld met de mededeling dat ik mijn telefoon deze week nog mag ophalen! Klaarblijkelijk hebben ze via het imei-nr gezocht! Hoe dan ook: ik ben blij! Dit had ik niet verwacht, zeker niet zo snel. Maar ja, de rechercheur elke dag bestoken met mails heeft kennelijk geholpen? Ik hoor snel hoe het is gegaan, ik ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En is't ie nog in perfekte staat...
|
|
|||
|
|||
Ik moet het nog ophalen, en de vrouw is in ieder geval niet opgepakt. De rechercheur zei dat het iemand was die het had gekocht van de dader. Hoeveel daarvan waar is, is maar de vraag he
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooi dat je hem terug hebt!
Zeer uitzonderlijk dat ze een hestolen iphine terugvinden! |
|
||||
|
||||
Wat bijzonder dat de politie iets gedaan heeft! Gefeliciteerd!
|
|
|||
|
|||
En nu wel "Find my iPhone" erop zodra je m terug hebt he!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd! Goed nieuws!
|
|
|||
|
|||
Ik ben helemaal verbaasd!! Gefeliciteerd dat je hem terug hebt!
|
|
|||
|
|||
Gelukkig moet je de iphone niet terugkopen.
hier bestaan ook ware verhalen |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slachtoffer iPad-diefstal kiekt zelf de dader | Werner1963 | iPhone algemeen | 4 | 18-09-12 21:12 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Iphone gestolen :( | matlux | Archief | 2 | 07-04-10 21:00 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
|
|