IPHONE 5 GESTOLEN, dader op beeld. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RWK Toch wel vreemd dat ze niks gaan doen.. ik heb iets heel anders meegemaakt en positief ook.. Je moet je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Even nog een vraagje, staat iCloud automatisch geinstalleerd op je iphone? Of moet je dat ook registreren etc..
|
|
||||
|
||||
Als het goed is registreer je deze bij het activeren van je iPhone..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan wel je whatsapp laten uitloggen door op een anderen telefoon met jou nummer in te loggen (gaat niet werken) maar de whatsapp server ziet dat er 2 keer het zelfde nummer word gebruikt. Dan gooit hij het nummer er uit. En dan moet je opnieuw je nummer opgeven en sms je krijgen enzo maar dat gaat dan niet meer omdat sim geblokkeerd is.....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2012 om 16:48 ---------- Ik heb trouwens op google gekeken en het een en ander gelezen.. Klopt het dat de politie na aangifte via het IMEI nr je iphone probeert te traceren? |
|
|||
|
|||
Ummm dat weet ik niet heel zeker maar heb er wel eens over gelezen... Volgens mij wel!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Waarschijnlijk ook de reden dat jij hem niet kunt vinden.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, daardoor kan ik het idd niet traceren. Iemand anders ervaring met aangifte doen van diefstal????????
Bedankt voor jullie reacties, ik hou jullie op de hoogte. |
|
|||
|
|||
wil niet vervelend doen, maar denk dat je de telefoon moet opgeven.
Voor degene die denk dat de politie hier wat aan gaat doen heeft het mis, ook al hebben ze beelden, het is te veel werk, beter kunnen een beetje gaan lazeren om hun quota te halen, en zo hun salaris veilig stellen, jammer maar de waarheid. Had je hem verzekerd tegen diefstal??, dan kun je hem opgeven toch, i.c.m. met je aangifte. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou aangeven dat ik dan maar zelf op pad ging om m'n telefoon/mevrouw op te sporen met alle consequenties van dien. Dan wel weer uitkijken dat je niet geflitst word met 6 km/h boven de door de wet opgelegde maximum snelheid. |
|
||||
|
||||
Diefstal
Heb zelf twee winkels met camerabewaking, lever wekelijks beelden in van "betrapte" dieven, 99% uit oostblok. Heb op drie jaar van politie nog geen enkele reactie gehad.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2012 om 20:22 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2012 om 20:24 ---------- Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Misschien een beetje "rondhangen" in de buurt van de winkel waar je Iphone gestolen is, en hopen dat je het vrouwtje tegen het lijf loopt
Alhoewel, ik zou geloof ik niet voor mijzelf instaan op zo'n moment Zij gaat echt niet toegeven, het enige wat je dan kan doen is de dame aanhouden (Burgerarrest) en als de politie erbij komt nogmaals vertellen dat ze op de bewakingsbeelden moeten kijken. En dan... Tja, die telefoon is allang "versnoven" of "verspoten" o.i.d. dievegge krijgt een PV en dat was het.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
En ja dat de telefoon weg is, daar is geen twijfel over mogelijk... Toch maar eraan denken om nog een keer een iphone aan te schaffen.. Dit keer hou ik hem echt altijd dicht bij me |
|
|||
|
|||
Wat *****! Misschien even inboedelverzekering checken, die dekken soms ook diefstal. Helaas is het niet uit een afgesloten auto o.i.d. maar uit een min of meer onbeheerde tas.
Hopelijk pakken ze de dader, of vinden ze zelfs je telefoon. Succes. P.S. werkt zoek mijn iPhone niet gewoon altijd als locatievoorzieningen aan staat? Even blijven controleren, misschien komt ie binnenkort online!? |
|
|||
|
|||
ok niet boos worden, maar 90% van het politiekorps wordt ingezet van ons belastinggeld wat de burgers tezamen betalen om er nog meer (belasting) geld mee te cashen, hetzij via boetes of hulp aan douane, belastingdienst etc.. (zie het als een pyramide model) Er is dus 10% beschikbaar en die behandelen merendeels publiekrechtelijke zaken (vandalisme en strafbare zaken tussen overheid en burger) en de zogenaamde wijkagenten. Wat betreft diefstal, inbraak met andere woorden privaatrechtelijke zaken houden ze zich zoveel mogelijk afzijdig, je wordt vriendelijk verwezen om via internet je aangifte te doen (want dan blijft er meer budget en manuren over voor het geld binnenhalen)
Mooi geregeld he! Maw als burger kan je zo goed als fluiten naar je iPhone, maar stel die iPhone zou van Defensie zijn geweest (met belangrijke data) dan maken ze er wel werk van. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slachtoffer iPad-diefstal kiekt zelf de dader | Werner1963 | iPhone algemeen | 4 | 18-09-12 21:12 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Iphone gestolen :( | matlux | Archief | 2 | 07-04-10 21:00 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
|
|