Iphone herstart ipv uitgaan! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen heb een probleem... gisteren 2.0 software erop gezet via Pwnage en nu heb ik allemaal spul van Cydia erop staan. Het grootste probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone herstart ipv uitgaan!
hallo iedereen heb een probleem...
gisteren 2.0 software erop gezet via Pwnage en nu heb ik allemaal spul van Cydia erop staan. Het grootste probleem is dat wanner ik de iphone uit wil zetten deze niet uitgaat maar opnieuw opstart... En ik (nog zul je ontdekken dat ik echt een leek ben) kan alleen apps dl via Cydia en niet meer alle apps die ik dl via app installer toen ik nog 1.1.4 draaide... Hopelijk kan iemand me helpen.... Bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Indien je even had gelezen had je geweten dat Installer nog niet klaar is voor 2.0 dus ook nog bijna geen enkele applicatie !
Ivm je herstarten ; mss ligt de fout wel bij een progje dat je erop gezet hebt. Heb je al eens een harde reset gedaan? Als "leek" is de wiki handig en de handleidingen.https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 2G herstart iedere keer | tekstarzz | iPhone algemeen | 0 | 18-02-11 00:03 |
constant aan/uitgaan | BjornO | iPhone algemeen | 3 | 02-09-09 23:58 |
iPhone herstart steeds | berndvp | Archief | 1 | 04-01-09 23:31 |
Iphone en uitgaan | adoruler | Chat en geruchten | 55 | 15-05-08 10:30 |
HELP!! iphone blijft aan/uitgaan na val | mister@ | iPhone algemeen | 2 | 13-01-08 19:56 |
|
|