+33176602600 belt me steeds weer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, de afgelopen weken wordt ik dagelijks gebeld door dit nr: +33176602600 Ik vertrouwde dat nr niet en ben het even gaan opzoeken. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
+33176602600 belt me steeds weer op
Beste allen,
de afgelopen weken wordt ik dagelijks gebeld door dit nr: +33176602600 Ik vertrouwde dat nr niet en ben het even gaan opzoeken. Dit blijkt een nr uit Parijs (Frankrijk) te zijn die vraagt naar user en paswoord (volgens forum). Ik heb ook geen zin om die eens te beantwoorden want dan worden hier kosten aangerend vermoed ik. Bij de provider (Belgacom) kunnen ze deze blijkbaar niet blokkeren. Ik heb even gezocht naar een soort Blacklist op mijn iphone, maar niet direkt gevonden. heeft hier iemand hetzelfde meegemaakt en hoe er vanaf geraakt? Bedankt Alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
en ik heb (nog) geen jailbreak, dus geen iblacklist
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
kan ik die blokkeren wanneer ik die in mijn contacten zet?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 november 2012 om 12:35 ---------- die laatste post daar is trouwens van mij Peter S 14 Nov 2012 |
|
||||
|
||||
Lekker opnemen en dan eindeloos aan de lijn houden. Zeggen dat je zo bij ze komt en je boekje met rekeningnummer en pincode erbij aan er zoeken bent, maar die niet kunt vinden. En zij maar betalen voor de belminuten
|
|
||||
|
||||
ik ben al van plan geweest om op te nemen, maar ik ben wat bang dat dat MIJ geld gaat kosten. Je weet maar nooit he ;-)
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 november 2012 om 13:24 ---------- maar dan antwoorden met 'ik spreek gien Fraans' |
|
|||
|
|||
Blokkeren is niet mogelijk volgens je provider maar zij kunnen jou wel helpen door de persoon op te bellen. Je kan zelf opnemen en enkel zeggen "geen interesse ". Het zal jou niks kosten. Je kan ook de oproepen noteren en klacht indienen bij de politie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Misschien wil de beller urgente zaken met je bespreken. Dat weet je pas als je opneemt.
|
Labels |
+33176602600, blacklist?, nummer blokkeren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm licht steeds weer kort op | paultjebolks | iPhone algemeen | 14 | 27-06-14 18:05 |
App store gaat steeds weer naar Engels | Caseyyy | iPhone Apps | 0 | 03-04-12 18:56 |
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is | JustinPeters | iPhone algemeen | 11 | 17-12-09 17:43 |
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is | sarsefras | iPhone algemeen | 4 | 29-05-08 17:35 |
|
|