Mp3's na sync itunes werken niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben in bezit van Iphone 4gs (16gb) IOS 6.0.1 en Itunes 10 Op het moment dat ik mijn Iphone sync met de muziek bibliotheek, zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mp3's na sync itunes werken niet meer
Ben in bezit van Iphone 4gs (16gb) IOS 6.0.1 en Itunes 10
Op het moment dat ik mijn Iphone sync met de muziek bibliotheek, zie ik wel de nieuwe nunmmers in mijn phone, maar kan ze niet afspelen. Van alles geprobeerd. Ze staan ook als lichtgrijs in de muzieklijst en niet zwart zoals normaal. Iemand een oplossing voor het probleem? zelf al geprobeerd: Opnieuw installeren itunes (incl vorige versie) Geen resultaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone, m3p |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan MP3 niet vinden na sync met iTunes | hvrossum | iTunes | 3 | 28-10-12 23:50 |
Apps werken niet meer na registreren in iTunes | hagriffioen | iTunes | 5 | 18-04-12 20:08 |
iTunes applicaties werken niet meer op 3.0 | KMeskens | iPhone Apps | 5 | 28-07-09 10:41 |
Apps werken niet meer na reinstall Laptop en iTunes | Morfling | iTunes | 7 | 21-08-08 13:34 |
Mac OS X: Sommige iTunes werken opeens niet meer | Rosa | iTunes | 8 | 13-10-07 13:10 |
|
|