Spotify beluisteren in auto op iphone5 gaat niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben een opel astra en een BMW in de opel werkt spotify op iphone perfect via aux en simpele jackkabel. In de BMW heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spotify beluisteren in auto op iphone5 gaat niet
We hebben een opel astra en een BMW in de opel werkt spotify op iphone perfect via aux en simpele jackkabel.
In de BMW heb ik via bluetooth de iphone gekoppeld voor mijn telefoon... Aux spotify werken niet... Weet iemand waarom en hoe op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook af en toe. Ik verbreek dan een keer de bluertooth verbinding en koppel dan opnieuw
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring met GPS iPhone5 in auto? | iYoYo | iPhone Navigatie | 15 | 25-03-13 11:52 |
Spotify via ATV2 beluisteren | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 27-09-12 17:36 |
Inkomende gesprekken auto gaat niet automatisch via auto systeem | coenraadj | iPhone algemeen | 13 | 30-05-12 17:58 |
Opladen in de Auto gaat niet goed. | Dared | iPhone algemeen | 10 | 27-06-10 00:08 |
Iphone beluisteren in auto? | leendert | iPhone algemeen | 17 | 01-05-08 16:33 |
|
|