Perfecte cover/flip case voor iPhone 5 gezocht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik de iPhone wil beschermen tegen een valpartij zoek ik een perfecte cover of flip case voor het toestel Aangezien ik in de bouw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Perfecte cover/flip case voor iPhone 5 gezocht
Omdat ik de iPhone wil beschermen tegen een valpartij zoek ik een perfecte cover of flip case voor het toestel
Aangezien ik in de bouw werk is het wat riskant om naakt te laten. En zeker omdat die alu zo snel vuil word... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in het juiste forum:
iPhone accessoires en onderdelen forum > iPhone forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS daar staan al een paar draadjes, zoals: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ne-5-hoes.html |
|
||||
|
||||
En daarom hier een slotje. Succes!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
The new iPad (3) case, sleeve, cover ????? | mphoogeveen | iPad accessoires en onderdelen | 6 | 03-01-13 01:53 |
PROBLEEM Flip back case, Iphone | Nfw | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 20-07-12 21:33 |
Gezocht: tweak voor ontgrendelen zoals Smart Cover doet | gamecubepim | Jailbreak apps en thema's | 5 | 15-02-12 16:43 |
1G case voor de iPhone 3G gezocht!! | dora95 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-03-11 22:31 |
Cover/case/screenprotector dilemma! | ardtieboy | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 21-03-11 09:40 |
|
|