//

Gegarandeerde support voor iOS op de iPhone?

Gegarandeerde support voor iOS op de iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zou netjes zijn van Apple om aan te geven hoe lang een apparaat updates krijgt voor nieuwe iOS-versies. In het verleden hebben gebruikers van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-12, 02:01
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard Gegarandeerde support voor iOS op de iPhone?

Het zou netjes zijn van Apple om aan te geven hoe lang een apparaat updates krijgt voor nieuwe iOS-versies.
In het verleden hebben gebruikers van de iPad 1, de iPhone 2G en de iPhone 3G al plotseling het nare bericht ontvangen dat hun apparaat niet kan worden geüpdatet naar een nieuwere iOS-versie met het gevolg dat je nieuwere apps niet kan installeren en je ook geen veiligheidsupdates meer krijgt.
Uiteraard is het begrijpelijk dat de support ooit ophoudt, maar het lijkt me dat de consument recht heeft om te weten wanneer dat is. Je besteedt immers veel geld aan je apparaat.
Mijn post wordt ingegeven door een bericht op Tweakers, waarin Microsoft schijnbaar heeft beloofd om de huidige Surface-tablet met Windows RT tot 2017 te blijven ondersteunen. Het zou Apple sieren om support op termijn voor je apparaat te garanderen.
Microsoft gaat Surface tot april 2017 ondersteunen | Tablets en telefoons | Tweakers

Edit: Ik heb onlangs een iPhone 5 aangeschaft en ik zou best willen weten van Apple tot welke versie van iOS hij wordt ondersteund.

Laatst gewijzigd door Fresh; 27-11-12 om 02:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-12, 08:54
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

https://expresslane.apple.com/Issues.action zie onderaan rechts "Dekkingsstatus"
  #3  
Oud 27-11-12, 09:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
....waarin Microsoft schijnbaar heeft beloofd om de huidige Surface-tablet met Windows RT tot 2017 te blijven ondersteunen. Het zou Apple sieren om support op termijn voor je apparaat te garanderen.
Dit is een uitstekend onderwerp voor het forum Chat & Geruchten

Net zoals alleen Microsoft kan verklaren hoe lang zij het Surface tablet gaan ondersteunen is het alleen Apple die kan zeggen hoe lang zij de iPhone 5 gaan ondersteunen.

Er is echt niemand op het forum die daar uitsluitsel kan over geven. Wij kunnen wel wat gaan raden en gissen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Absinthe 2.0.2 met support voor 9B208 voor iPhone4 is beschikbaar !!! Wally© Jailbreak 3 27-05-12 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.