iPhone 5 model ND300DN discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs mijn witte 32 GB omgeruild in de apple store maar nu heeft deze model ND300DN. Als ik hier op google kom ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 model ND300DN
Ik heb onlangs mijn witte 32 GB omgeruild in de apple store maar nu heeft deze model ND300DN. Als ik hier op google kom ik heel weinig tegen, is dit gewoon het model van een refurbished? Mijn vorige had MD300DN.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Idd een refurb als hij ND....DN heeft
MD...DN is een "originele" |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik en iedereen die hun iPhone heeft omgeruild bij oa t mobile, Vodafone, Apple, etc kregen allemaal een ND...DN iPhone die al geactiveerd is in september.
Voer het serienummer in op de apple website en je zult zien dat hij ergens in september al geactiveerd is, terwijl als je een gloednieuwe krijgt hij de datum van de dag vd registratie aanhoud. |
|
|||
|
|||
Citaat:
32GB iPhone 5 Black - Model ND295LL/MD636LL? - MacRumors Forums |
|
||||
|
||||
Volgens tmobile waren er sowieso al refurb 5's in omloop. Ik denk dan ook echt dat het een refurb is aangezien tmobile/Vodafone/Apple je iPhone ruilt voor een ND model nr zonder doos en accessoires ipv een MD
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb volgens AMP en de klantenservice een refurb gekregen |
|
||||
|
||||
Klantenservice: Serienummers
Als je hier je serienummer invoert kan jij kijken of je een refurb in handen hebt. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 november 2012 om 15:14 ---------- Trouwens mijn iPhone 5 is ook omgeruild in de Apple Store. De genius heeft mij ervan overtuigd dat ik een splinternieuw toestel in handen had, dit omdat er helemaal geen refurbished modellen zijn. Op mijn bon staat precies hetzelfde vermeld. Mijn model nummer begint ook met ND en eindigd met DN ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 november 2012 om 15:17 ---------- Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 5 nr 1 op 17-10-12 gekregen. Serienummer ingevoerd bij Apple en garantie loopt tot 17-10-13 ( precies 1 jaar dus) iPhone 5 nr 2 gekregen in november. Serienummer ingevoerd op de Apple website en garantie loopt nu ineens maar tot 30-09-13 ipv 17-10-13 (want op 17-10-12 ik mijn tmobile abbo ben aangegaan) de 2e refurb iPhone 5 is dus op 30-09 geactiveerd terwijl ik hem begin november kreeg |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als jij je serienummer invult waarbij je de nodige gegevens achterhaalt, zou je misschien ook de kleine letters lezen? Daar in staat iets waar je dit probleem duidelijk kan oplossen 😃 Succes! |
|
||||
|
||||
Citaat:
En dat snap ik zelf ook nog wel, je kan gewoon de factuur overleggen en heb je alsnog je garantie waar je recht op had Maar het gaat erom dat de telefoon op 30-09-12 al geactiveerd is door iets of iemand Een nieuwe gesealde uit de doos is nog NIET geactiveerd, vandaar dat het geen nieuwe is die je krijgt van tmobile als je hem omruilt of van de Apple store |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ruil je hem na 14 dagen bij Apple krijg je een refurb Staat duidelijk in de voorwaarden van zowel Apple als tmobile |
|
|||
|
|||
Beste allemaal,
Gister in de Apple Store geweest om mijn iPhone 5 om te ruilen voor een nieuwe bij de Genius Bar. Heb namelijk ook een model gehad met het modelnummer ND300DN. Er zijn geen refurbished modellen nog in omloop wist de Genius mij te vertellen. Daarom hebben de modellen het ND nummer. Dit is meer voor de interne administratie in het bedrijf. Zodra er refurbished modellen beschikbaar zijn zullen ze het originele MD modelnr meekrijgen. Zodra er weer problemen ontstaan (wat ik niet hoop) aan je iPhone met het ND nummer zullen ze coulanter omgaan met bijv. het omruilen van je model etc. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3D model weergeven op iphone | djpommes | iPhone Apps | 1 | 19-12-11 14:27 |
iPhone 3GS Model MC637IP | flashingst | iPhone algemeen | 3 | 20-07-11 07:10 |
iPhone: iPhone 3gs oud model 3.1.2 naar 4.x??? | crystalclear | Jailbreak | 4 | 23-09-10 23:12 |
Iphone 3G S Model nummer? | defisit | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-07-09 14:52 |
|
|