Bluetooth koppelen van IPhone met carkit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer mijn IPhone te koppelen met een bluetooth carkit. De carkit herkent de IPhone en de IPhone herkent de carkit. Voordat de carkit een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth koppelen van IPhone met carkit
Ik probeer mijn IPhone te koppelen met een bluetooth carkit. De carkit herkent de IPhone en de IPhone herkent de carkit. Voordat de carkit een code heeft gegeven is de IPhone blijkbaar niet meer zichtbaar voor de carkit en wordt de koppeling afgebroken.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
merk carkit?
wat is het merk van de carkit?
|
|
|||
|
|||
Het is een FWD Audio 2000 carkit, met een net aangeschafte bijbehorende Bluetooth adapter, 3e generatie.
|
Labels |
bluetooth, carkit, koppelen, zichtbaar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2e iphone koppelen met carkit lukt niet | nimax | iPhone algemeen | 9 | 08-09-12 10:33 |
iPhone 4 koppelen met windows 7 via bluetooth | glennvho | iPhone algemeen | 3 | 13-01-11 19:34 |
iPhone 3G problemen met carkit icm bluetooth | bjornpieneman | iPhone algemeen | 0 | 24-06-09 18:00 |
iphone koppelen aan carkit via bluethooth | proximusboyke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-05-09 23:43 |
|
|