Uitzicht iphone 5 na enkele maanden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me zo stomweg af wie zijn iphone 5 gebruikt zonder hoesje od of met een sleeve,en of er al echt beschadigingen optreden door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitzicht iphone 5 na enkele maanden
Ik vroeg me zo stomweg af wie zijn iphone 5 gebruikt zonder hoesje od of met een sleeve,en of er al echt beschadigingen optreden door normaal gebruik aan het alu zoals de 2g destijds? Mijn iphone5 black zit vanaf het begin in een hoesje plus screenprotector vooraan,maar zal graag overgaan naar een sleeve en dus ook screenprotector op de achterzijde..maar voor ik hiernee begin..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In onderstaand topic/enquête kan je al wat ervaringen lezen:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...eve-pouch.html |
|
|||
|
|||
Ja,ik had deze ook gelezen ,maar mits we intussen enkele maanden verder zijn en. De iphones meer gebruikt zijn intussen kan dit veranderd zijn denk ik
|
|
|||
|
|||
Heb mijn iPhone 5 al vanaf de 1ste dag, ik gebruik hem volop zonder lelijke bescherming en er is nog geen krasje of vlekje op te vinden! Heerlijk genieten van het fantastische design dus!
|
|
|||
|
|||
en zo denk ik er ook over PrittStift!
vind al die hoesjes/cases/pouches/sleeves etc echt lelijk of bulky. Ik verbaas me laatste weken echt over foto's die ik zie van iPhone 5 toestellen die zo'n ding eromheen hebben gedaan. In sommige gevallen zie je nauwelijks meer dat het een iPhone is. |
|
|||
|
|||
hmmm ik begin meer zin te krijgen om een screenprotector voorde achterzijde en een sleeve te gaan halen
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn toestel vanaf eind september, nog nooit een hoesje gehad, ziet eruit als nieuw!
(witte Iphone 5) |
|
|||
|
|||
Vandaag gemerkt dat er 2 putjes aan de bovenzijde in mijne iPhone 5 zit.
En hij zit wel in een case. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ne witte is het....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone kapot na 6 maanden | stefanrox | iPhone algemeen | 4 | 16-02-11 11:20 |
Uitzicht van de doos. | CowBeast | Koopinformatie Nederland | 8 | 17-01-09 04:54 |
de iphone na bijna 6 maanden | mhoutman | iPhone algemeen | 4 | 08-09-08 21:34 |
|
|