//

Volume aan de andere kant...

Volume aan de andere kant... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren hebben we een nieuwe iPhone 4 8GB in gebruik genomen. Netjes zoals het hoort via iTunes en de software update gedaan. Daarna een eerste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-12, 14:53
Supersjors Supersjors is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard Volume aan de andere kant...

Gisteren hebben we een nieuwe iPhone 4 8GB in gebruik genomen. Netjes zoals het hoort via iTunes en de software update gedaan. Daarna een eerste telefoongesprek en toen begon het. Bij een telefoongesprek hoort de gebruiker van de iPhone alles prima, maar de ontvanger bijna niets. Nu hebben we meerdere iPhones in huis, maar dit geval snap ik niet. Kan iemand me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-12, 15:59
Nick Jackelson Nick Jackelson is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 7
Standaard

Mijn iPhone 4 vertoonde een aantal maanden geleden hetzelfde probleem. Dit is blijkbaar een bekend fenomeen. Je micofoontje doet het waarschijnlijk wel gewoon als je de dictatafoon gebruikt. Dat laatste houdt in dat het een softwarematig probleem zou moeten zijn. Van de andere kant helpt een "wis alle instellingen" bv ook niet. Er zit -denk ik- maar één ding op: ter reparatie aanbieden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Photo Swap (wie/wat zit er aan de andere kant) Cmdaulnis Chat en geruchten 97 26-12-10 17:46
Beelscherm reageeert niet meer aan 1 kant grik iPhone algemeen 1 23-08-09 10:15
Geen geluid bij oor, wel te horen aan de andere kant dudematters iPhone algemeen 0 10-09-08 14:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.