iTunes downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Halllo Ik heb een iPhone 5 aangekocht maar krijg iTunes niet op mijn pc geïnstalleerd.. Telkens de installatie balk volledig is, net voor ik naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes downloaden
Halllo
Ik heb een iPhone 5 aangekocht maar krijg iTunes niet op mijn pc geïnstalleerd.. Telkens de installatie balk volledig is, net voor ik naar volgende stap kan gaan krijg ik een schermpje te zien waarop het volgende staat: Er is een fout opgetreden tijdens de installatie van het onderdeel Microsoft.VC80.CRT,type="win32",version="8.0.50727. 6195",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",processo rArchitecture=="x86". Zie help en ondersteuning voor... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een 32 bits (x86) Windows hebt moet je de 32 bits versie van iTunes installeren. Heb je een 64 bits (x64) moet de 64 bits versie installeren.
Welke Windows versie gebruik je dan? |
|
|||
|
|||
Euhm, goeie vraag waar ik geen flauw idee van heb van het antwoord.. Kan ik dit ergens vinden? ken totaal niks van computers, sorry..
|
|
|||
|
|||
Windows 2000, XP, Vista, 7 of 8?
iTunes download je het beste bij Apple: (Link verwijderd) Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 06-12-12 om 20:17. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik Vista nu..
|
|
|||
|
|||
Dan download iTunes 11 met de link die ik geplaatst heb en probeer nog eens om te installeren.
Sorry, verkeerde link. Gebruik onderstaande link: http://support.apple.com/kb/DL1614 |
|
|||
|
|||
heb 32 bits.. Heb gekeken bij systeeminformatie op mijn pc... Sorry..
|
|
|||
|
|||
Krijg ik terug hetzelfde scherm als ik daarnet postte...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het probleem heeft waarschijnlijk te maken met een verouderde versie van Microsoft Visual C++ 2005. Voor iTunes heb je minstens Service Pack 1 nodig. |
|
|||
|
|||
Ok, bedankt alvast, ik voer nu alle updates uit en hopelijk lukt het nadien wel
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
Windows: iTunes 8.0 nu te downloaden!! | SuperDutch | iTunes | 22 | 11-09-08 15:50 |
2.0 downloaden via itunes ??? | MisterM24 | Archief | 3 | 14-07-08 19:05 |
|
|