Apple service Belgische klanten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zonet met Apple gebeld ivm hardware problemen aan mijn iPhone 5. Vanaf heden zouden ze geen Belgische klanten meer mogen helpen tenzij het toestel aangekocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple service Belgische klanten.
Zonet met Apple gebeld ivm hardware problemen aan mijn iPhone 5.
Vanaf heden zouden ze geen Belgische klanten meer mogen helpen tenzij het toestel aangekocht is in de Apple Store. Vind het ronduit belachelijk. Een maand terug hebben ze mij prima geholpen ivm een hardware problemen aan de iPhone 4s ondanks aan niet aangekocht was bij een Apple Store, en nu dit... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk was je niet vriendelijk genoeg tegen de ander(e) aan de lijn.
Probeer gewoon opnieuw. Kijk of dit dan weer zo is met een ander persoon. Wat is het hardware probleem? http://www.apple.com/benl/support/complimentary/ |
|
|||
|
|||
Ik was heel beleefd tegen de andere persoon aan de lijn.
Ze mogen ons echt niet meer helpen de Belgische klanten. Apple heeft blijkbaar andere contracten afgesloten in B dan in Nl! |
|
|||
|
|||
Geeft de winkel waar je het toestel gekocht hebt geen hulp?
Maar nu kennen we jouw hardware probleem nog niet iPhone: ondersteuning en functies aangeboden door draadloze aanbieders https://locate.apple.com/be/nl/ |
|
|||
|
|||
Jawel de winkel waar ik hem gekocht heb zal wel support bieden, maar bij Apple gaat alles iets sneller 😉.
Heb hardware problemen in de zin dat de volumeknoppen en de aan en uit knop los zit. Dat was bij de 4s niet. En soms 'hapert' hij om iets af te sluiten. |
|
|||
|
|||
Geen geduld lees ik maar ik begrijp het hoor
Contact opnemen met Apple Support en Klantenservice Vraag online ondersteuning aan en we brengen u in contact met een expert. Vlaams: (32) 070 700 772 Dit nummer heb je wellicht gebeld |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij blijkbaar! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Omruilen defecte (DOA) 3GS en de TMobile klanten"service" | justauser | Odido (T-Mobile) | 9 | 26-10-09 17:33 |
|
|