compleet nieuwe software op iphone

compleet nieuwe software op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik had laatst een probleem met mijn iphone (2e keer) en dan breng ik hem naar een winkel toe hier in de stad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 December 2012, 15:51
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 9 May 2011
Locatie: Emmen
Berichten: 50
Standaard compleet nieuwe software op iphone

hallo allemaal,
ik had laatst een probleem met mijn iphone (2e keer) en dan breng ik hem naar een winkel toe hier in de stad en die hebben nu ook voor de 2e x de oplossing gegeven: we zetten er nieuwe software op. het probleem was elke keer dat ie helemaal niks meer deed ook niet op itunes.
nou is mijn vraag: weet iemand hoe ze er die nieuwe software opzetten? het is net of ik een iphone uit de fabriek krijg helemaal leeg enz enz alleen nieuwe software verder alles weg.
kan ik daar een programma voor downloaden of kopen?
alvast bedankt!
mvg
Nick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10 December 2012, 15:55
Bomans's schermafbeelding
» iPhone 7 32GB (Zwart) [FW: 10.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Spacegrijs) [FW: 10.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 February 2008
Locatie: België
Berichten: 7.372
Send a message via twitter to Bomans
Standaard

Aansluiten op je pc, iTunes openen en op herstellen klikken.

Geen backup terug zetten als dat zou gevraagd worden.
  #3  
Oud 10 December 2012, 15:55
» iPhone SE 128GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipondje Bekijk bericht
nou is mijn vraag: weet iemand hoe ze er die nieuwe software opzetten?
Herstellen met iTunes is hoe ze dat doen. iTunes kan je downloaden bij Apple
__________________
"Es ist schwieriger, eine vorgefasste Meinung zu zertrümmern als ein Atom." (A. Einstein)
  #4  
Oud 10 December 2012, 16:01
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 9 May 2011
Locatie: Emmen
Berichten: 50
Standaard

maar dat doet ie ook al niet ... want betaal er namelijk 15 euro voor bij die winkel maar het wil echt niet via itunes.
  #5  
Oud 10 December 2012, 16:03
» iPhone SE 128GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipondje Bekijk bericht
maar dat doet ie ook al niet ... want betaal er namelijk 15 euro voor bij die winkel maar het wil echt niet via itunes.
Dan betaal je te veel. Herstellen met iTunes is de enige manier. Alleen iTunes kan een veilige netwerkverbinding opzetten tussen de iPhone en de Apple servers.
  #6  
Oud 10 December 2012, 16:07
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 9 May 2011
Locatie: Emmen
Berichten: 50
Standaard

ow maar ik had een paar dagen terug ook een topic dat me iphone niks meer deed ook niet via itunes maar dan ook echt helemaal niks meer alleen dat usb ding en itunes logo maar dat heb ik een hele dag door geprobeerd en zelfs toen deed ie het niet.
  #7  
Oud 10 December 2012, 16:13
» iPhone SE 128GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipondje Bekijk bericht
ow maar ik had een paar dagen terug ook een topic dat me iphone niks meer deed ook niet via itunes maar dan ook echt helemaal niks meer alleen dat usb ding en itunes logo maar dat heb ik een hele dag door geprobeerd en zelfs toen deed ie het niet.
Dat kan best zijn. Maar dan is er iets fout met iTunes, de instellingen van jouw computer, de netwerkverbing, de USB-drivers, enz... enz...

Ik heb dat al vaker gezien en dan komt de persoon met het probleem naar hier. We sluiten de iPhone aan een Mac aan en starten iTunes. Binnen de kortste keren is de iPhone dan hersteld.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:04.