//

iPhone 5

iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo lezers, Ook ik heb met weinig verstand een Iphone 5 gekocht via marktplaats, wist ik veel dat dit niet verstandig was, hij was nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-12-12, 20:41
pascal86 pascal86 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard iPhone 5

Hallo lezers,

Ook ik heb met weinig verstand een Iphone 5 gekocht via marktplaats, wist ik veel dat dit niet verstandig was, hij was nog gesealed en alles. Er staat een nederlandse handleiding achterop het doosje.

Nu ben ik bezig hem te installeren en krijg ik steeds de melding van uw iphone kan niet worden geactiveerd omdat de activeringsserver onbereikbaar is. Sluit uw iphone aan op itunes voor activering of probeer het over enkele minuten opnieuw.

Als ik hem vervolgens opstart met Itunes krijg ik de melding';

De iphone die u probeert de activeren heeft geen sim kaart.
ontkoppel alstublieft uw iphone en plaats een sim-kaart.

Heb ik persee een nanosim nodig om te activeren of is mijn iphone gelocked? Kan ik de iphone nu niet op Wi-Fi gebruiken? Wat van stappen bevelen jullie mij nu aan? Kan ik ook zien doormiddel van de Imei code of die gelocked is en hoe doe ik dat?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 december 2012 om 20:51 ----------

Heb inmiddels verbinding doormiddel van Wi-Fi, dus krijg alleen nog de melding ontkoppel alstublieft uw iphone en plaats een sim-kaart

Telefoon is ontkoppeld echter deze melding blijft, kan ik de telefoon pas activeren zodra ik een nano sim heb of is die gelocked?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-12, 23:44
iphonefreakzz iphonefreakzz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: breda
Berichten: 16
Standaard

Een iphone wordt sowieso pas geactiveerd nadat de telefoon een sim heeft gevonden.

Dit is mijn ervaring bij iphones die vanuit een provider worden geleverd.

Ik weet niet hoe de procedure is bij een iphone rechstreeks van apple.

Mocht je in ieder geval weten dat het toestel van een provider komt, ga er dan maar vanuit dat je inderdaad een nanosim nodig hebt.
  #3  
Oud 12-12-12, 00:14
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Zodra je een nanosim hebt (nieuw of zelf geknipt) zal de iPhone een sim herkennen en verder gaan met een keuzemenu.
Als dat gebeurd is zou je wel zonder sim met de iPhone kunnen werken, alleen niet bellen natuurlijk.

Wat ik wel dacht, hoe heb je die Wi-Fi verbinding voor elkaar gekregen, dan ben je toch al voorbij de activatie?
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
  #4  
Oud 12-12-12, 16:00
pascal86 pascal86 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard

Dankje voor je bericht, nee hij vroeg eerst om internetverbinding
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:18.