Contactpersonen van Samsung Galaxy Note naar Iphone overzetten, hoe te doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn contactpersonen overzetten naar mijn Iphone 5, maar het lukt mij even niet. Vergeet ik iets? Heb namelijk geen zin om bijna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contactpersonen van Samsung Galaxy Note naar Iphone overzetten, hoe te doen?
Ik wil graag mijn contactpersonen overzetten naar mijn Iphone 5, maar het lukt mij even niet.
Vergeet ik iets? Heb namelijk geen zin om bijna 1000 contactpersonen te gaan invoeren.. Alle hulp is welkom.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk of je de app " idrive photo backup "kan draaien op je Samsung Dan kan je je contacten en mogelijk ook foto overzetten
|
|
|||
|
|||
Als je een gmail account hebt, daarmee een backup draaien.
Op je iphone je gmail instellen incl contactpersonen, simpel toch?
|
|||
|
|||
Dus in uw Samsung telefoonboek ga je naar opties en dan exporteren naar gmail of naar sd kaart (dit is dan een vcf file).
Moest je niet rechtstreeks naar gmail kunnen exporteren kan je die vcf file invoegen via de website van gmail en dan contacten en daar importeren. Ik heb het ook zo moeten doen. Dus gewoon de account bij exchange ingeven op de iPhone en dan aanvinken wat je wel wilt toestaan aan dat emailadres. Ik heb bijvoorbeeld enkel de contacten omdat ik dat emailadres niet gebruik om te mailen. |
|
|||
|
|||
Ik zoek een GOEDE, LOGISCHE EN KLOPPENDE methode om de contacten van mijn Samsung Galaxy i9000 - liefst met behoud van de foto's - over te zetten naar de iPhone 4. Eerdere beschrijvingen op dit forum zijn onduidelijk. Ik heb mijn Samsung contacten opgeslagen in een .spb en .ecsv bestand; kan ik daar ik iets mee?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Anders misschien gewoon op je simkaart gooien? |
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon een simadapter gekocht voor een nano simkaart en deze in de Galaxy gestopt, en dan alle contacten naar de sim importeren. Dan staan alle contacten op je sim en kan je ze weer op je iPhone importeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://support.apple.com/kb/HT4994?viewlocale=nl_NL |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nope... Niet veranderd.... Dat moet hij dan maar voor lief nemen...hij hoeft in ieder geval niet 1000 simcontacten opnieuw op te slaan! Hij kan de foto's opslaan op pc of Mac en dan via iTunes synchroniseren...? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had het topic niet goed doorgelezen. Las de eerste post, maar zie dat dat al dateert van een maand geleden. En die ging alleen over contacten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s foto sturen naar samsung galaxy s2 werkt niet | Jugglerwim | Muziek, foto & video | 2 | 12-05-12 19:49 |
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? | TheJoker | iPhone algemeen | 3 | 22-04-10 16:58 |
|
|