Prijsschatting voor deze iphone 4s 16Gb? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, een vriend verkoopt zijn iphone 4s 16gb met doosje, oplader en oortjes die 40 euro nieuw hebben gekost. Hij heeft ongeveer een jaar geleden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prijsschatting voor deze iphone 4s 16Gb?
Goedendag,
een vriend verkoopt zijn iphone 4s 16gb met doosje, oplader en oortjes die 40 euro nieuw hebben gekost. Hij heeft ongeveer een jaar geleden de iphone gekocht bij applestore. Als je naar de foto's kijke zie je op de achterkant een barst, de voorkant heeft hij laten vervangen. Hoeveel zou ik ervoor geven? Wat is een schappelijke prijs. Barst: Voorkant: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja, dat is een lastige. Voor een in nieuwstaat verkerende 4S 16GB kan je tot 400 Euro vragen, maar met schade wordt het flink minder. Meestal is een barst dan niet de enige schade. Het toestel is immers gevallen dus je hebt dan vaak ook schade aan de metalen rand en misschien wel onzichtbare schade aan het touchgedeelte en meer. En misschien is er wel al meer gebeurd met het toestel.
In deze staat met een gerepareerde voorkant is tot 300 Euro denk ik wel schappelijk. Persoonlijk zou ik nog minder geven, aangezien je met goed zoeken voor onder de 350 Euro eentje kan vinden met lichte gebruikssporen. |
|
|||
|
|||
Het vervangen van de back cover is helemaal niet moeilijk met de juiste schroevendraaier en kost ongeveer 10 a 15 Euro.
Je geeft dan ook weer een boost aan he toestel Er zullen meer kopers opdagen waardoor de verkoop sneller zal gaan Plaat uw verkoop dan hier Te koop aangeboden forum > Kopen en verkopen forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
|||
|
|||
Werner, ik wil hem niet verkopen maar kopen van een vriend, daarom dat ik vroeg wat een goede prijs zou zijn
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 december 2012 om 15:26 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kijk op eBay
|
|
|||
|
|||
Ik vind niet echt een iphone met ook een barst en zonder garantie .. Ik denk dat 280 - 290 wel een goede prijs is? Zonder de oortjes erbij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Garantie 16GB iphone 3G nu deze niet meer gemaakt wordt | zgmatty | iPhone algemeen | 6 | 28-07-09 17:13 |
prijsschatting 3g 8gb | noize | Koopinformatie Nederland | 9 | 12-03-09 19:46 |
Oude iphone 16gb. Besteld bij deze??? | carneirodesign | Koopinformatie Nederland | 0 | 31-07-08 13:09 |
Prijsschatting kapotte iPhone | Pejee | Koopinformatie Nederland | 8 | 14-07-08 18:46 |
|
|