scherm gaat uit bij Kaarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het draaien van de apps Kaarten of Google Maps spring het scherm op 'n gegeven moment op dimmen en dan uit, terwijl dat bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm gaat uit bij Kaarten
Bij het draaien van de apps Kaarten of Google Maps spring het scherm op 'n gegeven moment op dimmen en dan uit, terwijl dat bij navigeren niet handig is. Is dat ergens in te stellen, dat het scherm aanblijft bij bepaalde apps?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is niet in te stellen voor iedere app apart maar wel in het algemeen. Dit heeft te maken met het automatisch slot (Instellingen -> Algemeen -> Automatisch slot).
|
|
|||
|
|||
klopt niet want bij mij staat dat op 1 minuut en terwijl ik maps draai, gaat mijn scherm niet uit.
|
|
|||
|
|||
Via 'n ander forum gevonden: screendimmer is de oplossing, Cydia, dus wel JB nodig.
Laatst gewijzigd door paulsmid; 17-12-12 om 00:01. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlock probleem bij SIM kaarten uit buitenland! | Xtreme404 | Unlock | 0 | 18-12-10 21:21 |
Scherm gaat niet uit tijdens bellen | alikarakas | iPhone algemeen | 2 | 03-12-08 16:47 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
Tijdens bellen gaat iPhone vaak op mute en scherm uit | rob_s | iPhone algemeen | 4 | 02-02-08 14:03 |
|
|