kan eigen muziek niet meer synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik kan mijn eigen nummers niet meer synchroniseren op mijN iPhone. Heb iTunes al vernieuwd en iPhone helemaal hersteld maar alleen gekochte muziek wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan eigen muziek niet meer synchroniseren
Hallo, ik kan mijn eigen nummers niet meer synchroniseren op mijN iPhone. Heb iTunes al vernieuwd en iPhone helemaal hersteld maar alleen gekochte muziek wordt gesynchroniseerd! Apps ook geen probleem. Iemand een suggestie?
Gr, eddiespeed |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in de iTunes 11 moet je selecteren dat alle muziek gesynchroniseerd moet worden, is dat gebeurd?
indien niet: je selecteert rechtsboven de iPhone, gaat naar muziek en daar alles aanvinken en gereed klikken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek niet meer te synchroniseren | xdirkx | iPhone algemeen | 12 | 21-01-15 22:22 |
Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s | jwh | iTunes | 9 | 16-04-12 22:14 |
iPhone: kan na update en jb geen muziek meer synchroniseren | cwsmdb | Jailbreak | 1 | 19-02-11 12:00 |
Kan muziek niet aanvinken bij synchroniseren van nieuwe iPhone4 | MissMusica010 | iTunes | 0 | 25-08-10 21:18 |
|
|