Beveiligingslek in app Notities? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak nu voor de 2e keer het volgende voorval mee met de standaard app Notities op mijn iPhone. Ik tref weer een notitie aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beveiligingslek in app Notities?
Ik maak nu voor de 2e keer het volgende voorval mee met de standaard app Notities op mijn iPhone.
Ik tref weer een notitie aan (binnen mijn overige notities) die niet van mij is. Ik mail regelmatig met een mede bestuurslid van een vereniging. De aantekeningen in de notitie kon ik herleiden naar mijn mede bestuurslid. Heb dit met hem besproken en in alle 2 gevallen waren het notities die hij in zijn app Notities heeft opgenomen (hij heeft ook een iphone) . Deze notities heeft hij niet naar mij gemaild. Hoe komen die notities dan in mijn Notities te staan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is idd raar,
|
|
|||
|
|||
Het lijkt alsof je bestuurslid toegang heeft tot je icloud.
Wijzig uw wachtwoord van je Apple account Laatst gewijzigd door Werner1963; 29-12-12 om 12:17. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app 'notities' | Freeltd | iPad Apps | 5 | 08-10-12 22:37 |
App voor notities op PDF én PPT zonder pc? | LostAndFound | iPad Apps | 3 | 18-11-11 18:23 |
Gezocht: realtime notities-app | markvn | iPhone Apps | 4 | 04-05-11 15:32 |
|
|