//

Batterijproblemen na instal IOS 6.0.1

Batterijproblemen na instal IOS 6.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ben ten einde raad! Wie kan mij nog helpen? Na installatie van IOS 6.0.1 loopt de batterij van mijn Iphone 4 leeg als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-12-12, 08:42
gwiedo gwiedo is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 14
Standaard Batterijproblemen na instal IOS 6.0.1

Beste forumleden,
Ben ten einde raad! Wie kan mij nog helpen? Na installatie van IOS 6.0.1 loopt de batterij van mijn Iphone 4 leeg als een lekke band.
Na 4 uur in stand by (geen activiteit) moet ik alweer opladen!
Heb al vanalles geprobeerd wat er op dit forum te lezen is, oa. locaties verwijderd - bepaalde apps welke veel stroom zouden verbruiken verwijderd - toestel aan en uit gezet en volledig terug opgeladen enz..... doch zonder resultaat.
Resetten heb ik nog niet gedaan daar ik lees dat dit ook niet helpt en door het feit dat ik dan al mijn persoonlijke gegevens kwijt ben.
Het is een echte miserie momenteel en heb er in het verleden nooit last mee gehad. Probleem is pas eergisteren begonnen toen ik via Itunes de nieuwe versie 6.0.1 binnenhaalde.
Alle hulp is welkom aub!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-12, 08:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gwiedo Bekijk bericht
Heb al vanalles geprobeerd wat er op dit forum te lezen is, oa. locaties verwijderd - bepaalde apps welke veel stroom zouden verbruiken verwijderd - toestel aan en uit gezet en volledig terug opgeladen enz..... doch zonder resultaat.
Waarom sluit je dan niet aan in een bestaand topic? Het heeft weinig zin om telkens opnieuw een "batterijprobleemtopic" aan te maken, er staan er al tientallen op het forum.
  #3  
Oud 31-12-12, 08:57
gwiedo gwiedo is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Waarom sluit je dan niet aan in een bestaand topic? Het heeft weinig zin om telkens opnieuw een "batterijprobleemtopic" aan te maken, er staan er al tientallen op het forum.
excuseer - zal er rekening mee houden !
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterijproblemen met iOS 6.0.2? Bastiaan iPhone algemeen 20 23-12-12 19:10
3G werkt niet iphone 4 na instal. ios 6.0.1 Cornelis60 iPhone algemeen 9 04-12-12 16:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.