//

Goede Back up Iphone 4 kwijt op computer

Goede Back up Iphone 4 kwijt op computer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren geprobeerd om mijn fotos van mijn iphone 4 af te halen. De Iphone begon direct te synchroniseren met Itunes, er is toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-13, 09:18
klein1976 klein1976 is offline
• iOS 2.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard Goede Back up Iphone 4 kwijt op computer

Ik heb gisteren geprobeerd om mijn fotos van mijn iphone 4 af te halen. De Iphone begon direct te synchroniseren met Itunes, er is toen een goede back up gemaakt. Echter daarna moest ik nieuwe updates installeren op de Iphone want hij deed het niet meer. Met de update is alles gewist van mijn iphone. Toen wilde ik de oude back up erweer opzetten echter mijn computer liep vast en deze is niet volledig uitgevoerd. Na het opnieuw opstarten de computer, is mijn iphone weer direct gaan sychroniseren en heeft weer een back up gemaakt van de niet volledig uitgevoerde back up. Nu ben ik dus al mijn fotos kwijt. Ik kan ook niet meer de oude goede back up vinden, deze staat niet meer in de lijst. Ik niet volledige back ups kan ik wel vinden. Kan ik de goed back up nogg ergens vinden op mijn computer of is alles overschreven door de laatste back up en ben ik de fotos kwijt?
Alvast bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: iPhone is alle basis apps kwijt na back up herstellen Spiration Jailbreak 2 07-09-12 09:41
Iphone hersteld maar geen goede back-up meer Brien26 iTunes 0 08-08-10 00:12
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen Melle123 Koopinformatie Nederland 1 20-05-10 16:50
Goede duidelijke uitleg over jailbreaken (geen computer taal) Charissastap Archief 8 14-08-08 19:08
Computer opnieuw installeren: Iphone agenda daarna kwijt bij sync? nineyard iTunes 7 06-05-08 20:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.