Iphone 5: "Melding gesprek beëindigd" bij telefoonnummers met landcode? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik loop al een paar weken met het probleem dat ik sommige mensen maar niet kan bereiken doordat ik telkens de melding "gesprek beeindigd" krijg. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5: "Melding gesprek beëindigd" bij telefoonnummers met landcode?
Ik loop al een paar weken met het probleem dat ik sommige mensen maar niet kan bereiken doordat ik telkens de melding "gesprek beeindigd" krijg. Wanneer ik deze mensen vanaf een andere telefoon bel dan krijg ik de mensen direct aan de lijn.
Vodafone wuifde mijn suggestie of het aan de landcode zou kunnen liggen weg, maar heb het later toch even geprobeerd en wat blijkt? Voeg ik een landcode toe aan een telefoonnummer (+31 of 00 31) , dan krijg ik standaard de melding "Gesprek beeindigd". Zijn er meer mensen die hier last van hebben of hebben gehad? Lijkt mij meer aan de IOS liggen of juist niet? (IOS en applicaties compleet up to date) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 melding "opladen niet ondersteund met dit accessoire" | Istone | iPhone algemeen | 10 | 13-11-13 17:34 |
Iphone 5: "Melding gesprek beëindigd" | Hanzihe | iPhone algemeen | 1 | 11-12-12 10:17 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
"Ontgrendel"probleem bij aannemen gesprek | MightyWiggy | iPhone algemeen | 1 | 04-01-11 14:47 |
Melding "Beltegoed op" bij abonnement | perozie | iPhone algemeen | 8 | 09-05-08 03:22 |
|
|