//

iphone 5 netwerk+belproblemen

iphone 5 netwerk+belproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De problemen die ik heb met mijn Iphone 5 (deze is al de 2e omgewisseld door apple) zijn 1- wanneer ik thuis op wifi zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-13, 14:47
stormen stormen is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 14
Standaard iphone 5 netwerk+belproblemen

De problemen die ik heb met mijn Iphone 5 (deze is al de 2e omgewisseld door apple) zijn

1- wanneer ik thuis op Wi-Fi zit schakelt hij zomaar om naar E en vindt hij het thuisnetwerk even niet

2- na het heropstarten trillingen in het scherm (vandaag eerste keer ondervonden)

3- tijdens Wi-Fi op werk blijft mijn browser de pagina laden terwijl mijn collega met zijn Iphone 4 de pagina direct laadt, na het heropstarten werkt hij wel...

4- ik krijg een gemiste oproep terwijl ik gebeld wordt door iemand uit het buitenland zonder dat de telefoon overgegaan is en ik kan die persoon zelf ook niet bereiken (soms wel)

Aangezien dit de 2e is op korte tijd vraag ik mij af of er niet gewoon een slechte serie door apple geproduceerd is, ik begin het wel stilletjes aan beu te worden heel dat Iphone gedoe, met de Iphone 4 + Ipad nooit geen problemen gehad!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-13, 02:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stormen Bekijk bericht
De problemen die ik heb met mijn Iphone 5 (deze is al de 2e omgewisseld door apple) zijn

1- wanneer ik thuis op Wi-Fi zit schakelt hij zomaar om naar E en vindt hij het thuisnetwerk even niet

2- na het heropstarten trillingen in het scherm (vandaag eerste keer ondervonden)

3- tijdens Wi-Fi op werk blijft mijn browser de pagina laden terwijl mijn collega met zijn Iphone 4 de pagina direct laadt, na het heropstarten werkt hij wel...

4- ik krijg een gemiste oproep terwijl ik gebeld wordt door iemand uit het buitenland zonder dat de telefoon overgegaan is en ik kan die persoon zelf ook niet bereiken (soms wel)

Aangezien dit de 2e is op korte tijd vraag ik mij af of er niet gewoon een slechte serie door apple geproduceerd is, ik begin het wel stilletjes aan beu te worden heel dat Iphone gedoe, met de Iphone 4 + Ipad nooit geen problemen gehad!
1)Heb ik ook al eens voorgehad, gelukkig gebeurd dit bij mij niet al te veel.

2)Niet voorgehad.

3)Ik heb het op 3G vooral voor; ik doe de speedtest op een bekende plaats waarvan ik weet welke snelheid het ong is en opeens merk ik bv ook ik geen youtbe filmpje op 3G kan laden, ik zet de iPhone 5 uit en terug aan en opeens is mijn snelheid volledig terug, hoe dit kan weet ik niet maar ik heb dit ook voor maar voornamelijk op 3G.

4)Da hebk nog nie meteen voorgehad.

Ik vrees ge niet meteen de beste iPhone 5 in handen hebt.

Alleen de 2 problemen die ik ook heb heb ik ook nog bij ander mensen gelezen, ik steek mijn Phone niet binnen voor dat, kan ermee leven maar bij mu ist het een stukje erger.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 belproblemen micronikje iPhone algemeen 0 03-12-12 18:17
Netwerk zoeken/geen netwerk vinden. apotheosis iPhone algemeen 0 07-11-11 16:55
Belproblemen nieuwe iPhone 4 lions90 iPhone algemeen 6 29-10-10 14:30
3g netwerk naar 2g netwerk Cayenneke iPhone algemeen 4 09-10-10 20:41
Na 3.0 belproblemen (2g) daveku iPhone algemeen 3 29-06-09 13:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.