Beëndiging Google Sync, hoe zit dat juist? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vernam dat Google Sync ermee stopt. "Vanaf 30 januari 2013 kunnen gebruikers geen nieuwe apparaten meer instellen met Google Sync; bestaande Google Sync-verbindingen blijven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beëndiging Google Sync, hoe zit dat juist?
Ik vernam dat Google Sync ermee stopt.
"Vanaf 30 januari 2013 kunnen gebruikers geen nieuwe apparaten meer instellen met Google Sync; bestaande Google Sync-verbindingen blijven echter wel werken." Momenteel heb ik mijn google account via de google optie (IMAP) ingesteld omdat de push niet werkt zoals dat moet bij exchange (Google Sync). Ik wil echter in de toekomst echt nog wel gebruik maken van Google Sync! Betekent dit dan dat als ik mijn exchange niet voor 30 januari terug instel, dat ik dit niet meer kan doen erna? Als ik lees wat google zei, dan interpreteer ik dat als ik het voor 30 januari terug instel dat het erna ook moet blijven werken. Pas als ik het verwijder (verbinding verbreek) bijvoorbeeld op 5 februari, stopt het met werken en kan ik het niet meer opnieuw instellen. Klopt mijn interpretatie? Laatst gewijzigd door Dimitri5; 17-01-13 om 19:06. Reden: Typfout in de datum |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bedoeld wellicht 2013 en niet 2031
Vanaf 30 januari 2013 kunnen gebruikers, behalve betalende Google Apps-gebruikers, geen nieuwe apparaten meer instellen met Google Sync en moeten ze onze synchronisatiesite raadplegen voor instructies ik denk als het apparaat reeds gekend is, dat het dan toch nog mogelijk zal zijn. Ook al is mijn antwoord juist of verkeerd, je hebt er van geleerd Met de recentelijke lancering van CardDAV biedt Google nu vergelijkbare toegang via IMAP, CalDAV en CardDAV, waardoor het mogelijk is naadloos te synchroniseren met behulp van open protocollen Bron Beëindiging Google Sync - Google Apps Help |
|
||||
|
||||
Ik bedoel inderdaad 2013. (Even aangepast.)
Ik hoop dat je gelijk hebt want ik heb op mijn iPhone al eens mijn gmail met exchange ingesteld. Dus mijn iPhone is al een gekend apparaat. Dat zou volgens jou dan betekenen dat ik deze toch nog in de toekomst kan instellen via exchange, ook na 30 januari 2013? Bedankt voor je alternatief om toch alles te syncroniseren. Hier las ik iets over op de site van google. MAAR dan zit je met IMAP en dan kan ik geen gebruik maken van push, en dan ben ik verplicht fetch te gebruiken, volgens mij. Ik wil graag mijn mail in real-time op mijn iPhone ontvangen, dus direct als die op de gmail server terecht komt. |
|
||||
|
||||
Maar wat houdt dit nu in.
Kan je straks met een nieuwe iPhone 6, 7, 8 / iPad versie x of wat dan ook, GMail dan nog wel benaderen m.b.v. IMAP, of wil dat dan ook niet meer? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja dat heb ik dus ook begrepen, maar ik ben misschien niet duidelijk genoeg geweest, geldt dit voor Exchange, voor IMAP of voor Exchange en IMAP???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@Dimitri5 Zoals ik het nu gelezen heb bij Google, moet je veronderstelling kloppen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zit dat? | denman80 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-01-11 20:49 |
recht op annuleren - hoe zit dat? | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 0 | 12-06-10 21:44 |
Hoe zit dat?? | Roger | Archief | 1 | 31-03-08 23:49 |
Hoe zit dat??? | Roger | Archief | 1 | 31-03-08 23:39 |
Hoe zit dat nou? (1.1.2 unlocken) | JaapTrekhaak | Archief | 19 | 28-11-07 02:21 |
|
|