Antwoord en doorstuur knop voor mail kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP!!! Ik ben een gebruiker zonder enige IT kennis en ben de antwoord en doorstuur knoppen binnen het mailprogramma op mijn Iphone 4s kwijt. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Antwoord en doorstuur knop voor mail kwijt
HELP!!!
Ik ben een gebruiker zonder enige IT kennis en ben de antwoord en doorstuur knoppen binnen het mailprogramma op mijn Iphone 4s kwijt. Ik gebruik iOS 6.01 Wie kan mij helpen???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit moet je mogelijk herhalen Je kan ook proberen met de aan/uit knop gelijktijdig met de thuisknop in te drukken tot het Apple logo verschijnt. In tussen tijd wordt het scherm even zwart |
|
|||
|
|||
Dank, ik heb inmiddels ook een andere oplossing gevonden op een engels forum. Mail app uit je geheugen halen en opnieuw opstarten. Dit hielp ook!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail kwijt | MariekeHG | iPad algemeen | 20 | 09-07-14 00:03 |
knop verdwijnen in mail | kv41282 | iPhone algemeen | 0 | 11-09-12 21:47 |
Antwoord op Mail verstuurd vanuit Outlook | my00 | iPad algemeen | 8 | 18-02-11 15:10 |
Mail, Contacten en Agenda knop is kwijt.. | dstyle | iPhone algemeen | 10 | 29-01-10 00:12 |
mail icoon kwijt | teunis | Unlock [archief] | 1 | 16-04-08 00:21 |
|
|