mogelijke bug in iPod functie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik ontdekt dat je een voortgangsindicator kan weergeven van een nummer dat je aan het afspelen bent, door op de album cover ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mogelijke bug in iPod functie
Sinds kort heb ik ontdekt dat je een voortgangsindicator kan weergeven van een nummer dat je aan het afspelen bent, door op de album cover te drukken. Er zit een schuifknopje aan, net zoals de volumeregelaar op het scherm.
Maar als ik tijdens het afspelen de voortgangsindicator verder naar voren schuif, dan blijft het nummer gewoon doorspelen zonder dat die begint te spelen vanaf het punt dat ik heb aangegeven. De balk gaat wel op de nieuwe plaats staan, maar de timer staat stil. Is dit een bug? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iemand een oplossing?
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het zoals het moet. Net getest.
|
|
||||
|
||||
Hier ook geheel naar wens....
|
||||
|
||||
en nu ff iemand met een oplossing!?
|
|
||||
|
||||
Hier ook geen probleem, en tja, zonder probleem geen oplossing.
Heeft misschien met een app. te maken die een conflict geeft? Vriend van mij heeft gister zijn iPhone helemaal gerestored en opnieuw gekraakt. Hij had Kate er op staan en de muziek bleef b.v. doorlopen als hij op stop drukte en meer van dat soort dingen. 6 x p/dag soft reset was ook niet alles, dus restore en alles er op behalve Kate, works like a charm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod functie in de auto | peer1985 | iPhone accessoires en onderdelen | 14 | 05-01-12 09:00 |
Windows: albumnaam in iPod-functie | Diggler | iTunes | 1 | 10-03-10 22:31 |
Muziek: ipod functie | daanhockeyc1 | Muziek, foto & video | 6 | 08-07-08 14:45 |
Ipod functie beperkt ? | Nielzzz | Unlock [archief] | 1 | 26-06-08 13:31 |
|
|