Cool of niet cool? iPhone 5 Modding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou even willen nagaan of er al iemand ervaring heeft met modden/aanpassen van de iPhone 5? Ik ben alvast even aan het zoeken geweest ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cool of niet cool? iPhone 5 Modding
Ik zou even willen nagaan of er al iemand ervaring heeft met modden/aanpassen van de iPhone 5?
Ik ben alvast even aan het zoeken geweest en met originele onderdelen tot dit resultaat gekomen: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat ziet er zeer goed uit Aluminium + zwart en wit + zwart. Lijk een beetje op een MacBook.
Wat mij betreft mag Apple de iPhone 5 ook zo produceren |
|
|||
|
|||
Hallo,
Mijn iPhone 5 is op dit moment zo. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Andere kleur
Zijn inderdaad meerdere kleuren te verkrijgen. Bijvoorbeeld deze combinatie.
|
|
|||
|
|||
Colorize your iPhone 5
Bij interesse stuur me een mail. |
|
|||
|
|||
Mooi maar zou ik nooit of nooit doen.. Je weet dat je u garantie kwijt bent??
|
|
|||
|
|||
Garantie is beperkt bij Apple en de ervaring die ik heb met Apple producten is dat er zelden iets is. Heb de iPhone vanaf het eerste model gehad en tot nu toe eigenlijk nooit iets gehad.
Daarnaast als je een beetje handig bent is veel zelf te repareren tegen een lage kostprijs. En wil je iets aparts dan moet je soms een risico nemen in het leven |
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog niet echt probs gehad met al men iphones 3g tot 5 maar het is natuurlijk ieder zijn goesting . Maar het is wel knap moet ik bekennen
|
|
|||
|
|||
Hoe kom je daaraan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Deze opties zijn ook nog mogelijk. Zie bijlage
|
|
|||
|
|||
Wat is je mail adres?
|
|
|||
|
|||
zijn dat stickers ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat kost zo'n setje?
|
Labels |
button, home, knop, mod, volume |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|