Ik zie dat de overijverige moderator nog niet de moeite heeft genomen om de discussies weer terug te zetten, dus ik ga hier even verder met mijn T-Mobile debakel!
Vandaag, om 11:44 heb ik eindelijk zo waar degene aan de lijn gehad die mij al vier dagen lang aan het stalken is. En wat denk je? Ja hoor, het T-Mobile callcenter. “Mijnheer Boot, ik heb fantastisch nieuws voor u”. En ik heb slecht nieuws voor jou, callcenterdoos!
Enfin, ten stelligste werd ontkend dat ik de afgelopen dagen al tig keer door T-Mobile was gebeld, “want dan had dat wel in het systeem gestaan!”. Het gore lef om het nog te ontkennen ook zeg! Omdat ik het verder niet kon bewijzen (heb het telefoonoverlastformulier nog niet ontvangen van T-Mobile, maar ik ga dat zéker nog gebruiken!) ben ik er niet verder op ingegaan en ben ik verder gegaan met het met de grond gelijk maken van haar fantastische aanbieding. Mezelf weer voor twee jaar vastleggen aan dat stelletje ellendelingen voor een telefoon die zéér waarschijnlijk over een paar maanden een revisie krijgt? Ik dacht het niet.
Ik heb overigens via ConsuWijzer.nl een klacht ingediend bij de OPTA. Ik hoop dat er meer mensen met dezelfde ervaring zijn en dat zij hier ook hun beklag gaan doen. Formulier is hier te vinden. Klik de link "Ik heb een klacht over telemarketing, waar kan ik terecht?" aan. Op de tijd van dit schrijven werkt de link helaas niet, maar hij heeft gewerkt, dus ga er vanuit dat het binnenkort weer werkt.
|