Nieuwste bericht in email niet bovenaan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de nieuwste iPad. Bij het openen van mijn emailbox verschijnen de berichten van bijv. Maart 2011, zodat ik erg lang moet scrollen om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwste bericht in email niet bovenaan
Ik heb de nieuwste iPad. Bij het openen van mijn emailbox verschijnen de berichten van bijv. Maart 2011, zodat ik erg lang moet scrollen om mijn nieuwste berichten te zien. Ingesteld staat "Alle inkomende mail". Hoe los ik dit op? Bedankt voor jullie reacties. In tegenstelling tot wat er in de titel staat, staat het nieuwste bericht dus wel degelijk bovenaan.
Laatst gewijzigd door Nietap; 27-01-13 om 13:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is precies het probleem? De nieuwste mail komt wel boven aan? Maar steeds wanneer je de app opent moet je naar boven scrollen? Is dat het probleem?
Groetjes |
|
|||
|
|||
Ja. Berichten van twee jaar of zo... Daar word je echt een keer flauw van.
|
Labels |
email, ipad (4), nieuwste bericht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email verwijderen : Bericht kan niet worden verplaatst | petrademol | iPhone algemeen | 28 | 27-09-12 09:37 |
iPhone: wel of niet naar de nieuwste? | casper22 | Jailbreak | 1 | 15-12-10 23:55 |
fotos niet meer kunnen draaien en slotje bovenaan | Bartos2 | iPhone algemeen | 11 | 22-08-10 22:23 |
Iphone scherm bovenaan werkt niet meer | ronin | iPhone algemeen | 1 | 04-09-09 20:43 |
|
|