Contacten iPhone aanpassen op Mac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vraag me af of er voor de Mac, evt. windhoos een programmaatje is dat je je contacten via de computer kan aanpassen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten iPhone aanpassen op Mac
Hallo,
Ik vraag me af of er voor de Mac, evt. windhoos een programmaatje is dat je je contacten via de computer kan aanpassen en daarna weer terug kan synchroniseren naar de iPhone. Zou dat kunnen? Greetzzz 2kay |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je contacten kan je toch aanpassen in je adresboek op een apple!
AddressBook 4.0 Help: Ontdek de mogelijkheden van Adresboek |
|
|||
|
|||
Ja oke, maar kan je vanuit je phone eerst je contactenlijst exporteren op je mac. Daar alles veranderen via het addressbook en dan terug importeren op je iPhone misschien de vraag een beetje verkeerd geformuleerd.
|
|
||||
|
||||
yep,gebeurt automatisch als je sync via itunes(moet je wel aanvinken) als je je iphone koppelt aan je computer
|
|
|||
|
|||
Hoe wijzig ik een naam of telefoonnummer in mijn iPhone? f.bosch10@chello.nl
|
|
||||
|
||||
Ga naar de desbetreffende contact.
Dan zie je rechtsboven de knop 'Wijzig' staan. Toets daar op en dan komt je contact in de wijzig modus en kan je alles veranderen. sorry niet goed gelezen. Kijk in instellingen Algemeen Info Naam Het nummer is ook te veranderen, maar dat kan ik zo niet vinden ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 22:58 ---------- Het nummer aanpassen instellingen telefoon mijn nummer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone sync met Mac (muziek/foto's) EN Win (contacten/agenda) | shanty | iTunes | 0 | 16-02-11 00:37 |
Tutorial: Agendakleuren iPhone aanpassen (met Mac OS X) | InternetRebel | iPhone algemeen | 13 | 25-08-10 02:13 |
Makkelijker contacten beheren vanaf Mac/Pc? | Stinomertrini | Desktop-applicaties | 7 | 02-11-09 15:27 |
Contacten van iPhone naar Mac | Joost91 | Archief | 1 | 15-09-09 23:16 |
Iphone G3 contacten Niet overzetbaar van mac naar Iphone | heidigelders | iTunes | 7 | 09-09-08 17:33 |
|
|