plots wil iphone en ipad niet meer updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een raar fenomeen. Sinds een paar weken als ik van op mijn imac een software update op mijn iphone of ipad wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
plots wil iphone en ipad niet meer updaten
Ik heb hier een raar fenomeen.
Sinds een paar weken als ik van op mijn imac een software update op mijn iphone of ipad wil uitvoeren wil hij dit niet meer doen. Hij gaat de nieuwe software downloaden en uitpakken maar bij het installeren krijg ik steeds een foutmelding 21. Ik heb ook al verder de uitleg gevolgd die dan tevoorschijn komt maar dan krijg ik uitleg over een windows pc ????? muziek en video fotos kopieren naar de iphone of ipad gaat gewoon wel . ze hebben het altijd over beveiligings software maar ik snap er niets van . iemand die mij hiermee kan helpen ????? mvg Rudi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3Gs plots niet meer sim-lock vrij?? | arnoagten | Proximus | 5 | 27-08-11 08:11 |
iPad: iPad wil niet meer opstarten. | RichyK | Jailbreak | 2 | 23-06-11 21:44 |
itunes wil ipad niet updaten naar ios 4.3 | henrid | iTunes | 5 | 15-05-11 13:19 |
ipad wil niet meer herstellen | bettina | iPad algemeen | 4 | 25-08-10 11:13 |
Windows: iTunes wil niet meer updaten. | Chane | iTunes | 3 | 12-12-08 13:15 |
|
|