Fotomappen op iPhone4 en iPad2 via pc benaderen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een vraag: een vriend van me heeft 1800 foto's op zijn telefoon en iPad staan. Hij heeft verschillende mappen aangemaakt. Via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Fotomappen op iPhone4 en iPad2 via pc benaderen.
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag: een vriend van me heeft 1800 foto's op zijn telefoon en iPad staan. Hij heeft verschillende mappen aangemaakt. Via de verkenner (wanneer de iPhone of iPad aangesloten zijn op iTunes) zijn niet alle mappen te benaderen. Nu hebben we geprobeerd de foto's uit de mappen te halen en in de filmrol te zetten, maar ook dat lukt niet. Wie heeften oplossing om alle foto's van de iPhone/iPad naar de pc te kopiëren? Het gaat om een laptop met Windows 7. Bij voorbaat dank! jpwg001 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Via de Windows Verkenner krijg je dan toegang tot de filmrol (/DCIM/100xxxx) waar alle foto's zouden moeten staan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als dat die twee albums PC mappen zijn die via iTunes op het iDevice terecht gekomen zijn is dat te verklaren. Dan kan je die albums alleen wijzigen op de PC en opnieuw syncen met iTunes.
|
|
||||
|
||||
De twee albums die ik bedoelde, zijn de enige twee die te wijzigen zijn in het device. Alle andere mappen niet. Hoe kan ik die benaderen dan?
|
|
||||
|
||||
Heeft er nog iemand tips?
|
|
|||
|
|||
Via ifunbox
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
facebook fotomappen | spiffs | iPhone Apps | 0 | 11-11-12 22:18 |
hoe kan ik n ipad2/iphone4 met 5.1.1 met jailbreak updaten naar iOS 6? | joachimzondag | iPad algemeen | 10 | 20-10-12 18:43 |
Alle iDevices: iPad2/iPhone4: Absinthe of RedSn0w | cloverfield | Jailbreak | 2 | 08-06-12 19:17 |
opname microfoon iphone4/ipad2 | Castagnari | iPhone algemeen | 0 | 16-10-11 17:03 |
Windows: fotomappen verwijderen | ccincin | iTunes | 2 | 13-09-10 21:07 |
|
|