Code beperkingen kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand een oplossing voor een iphone 4S met ios 6.1 met jailbreak om de code te achterhalen van de beperkingen? Vorige eigenaar weet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Code beperkingen kwijt
Heeft iemand een oplossing voor een iphone 4S met ios 6.1 met jailbreak om de code te achterhalen van de beperkingen?
Vorige eigenaar weet de code niet meer. Anders zit er niets op om het te blijven proberen, vraag me alleen af na hoe vaak hij blokkeert en hoe lang dat blijft voordat ik weer een aantal pogingen kan doen dan. Ik heb alle berichten tot op heden hier op het forum al nagelezen hier, helaas is dat de oplossing niet. Laatst gewijzigd door mdropie; 08-02-13 om 00:35. Reden: Opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Inmiddels de iphone volledig hersteld, daarmee was de code van beperkingen ook weer weg.
|
|
||||
|
||||
Fijn dat het is opgelost.
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beperkingen wachtwoord kwijt | PB2010 | iPad algemeen | 40 | 06-03-19 17:02 |
pincode van beperkingen kwijt | remus007 | iPhone algemeen | 5 | 12-04-14 09:32 |
Pincode beperkingen kwijt, wat nu? | Bananenbennie | iPad algemeen | 8 | 23-02-12 12:40 |
Ipod code kwijt. Itunes kan geen verbinding maken | Maxpep | iTunes | 0 | 04-07-10 14:52 |
Beperkingen :-s | glenneke | iPhone algemeen | 3 | 01-02-09 14:45 |
|
|