//

Iphone 5 3G

Iphone 5 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een paar dagen geleden naar Amerika geweest en heb mij op basis van de informatie op het forum hier eenA1429 gekocht. Ik ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-13, 22:07
Tom034 Tom034 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 39
Standaard Iphone 5 3G

Ik ben een paar dagen geleden naar Amerika geweest en heb mij op basis van de informatie op het forum hier eenA1429 gekocht.
Ik ben thuis gekomen en heb mijn sim erin gestoken, alles werkte direct maar ik blijf altijd met Edge staan ook al staat mijn 3G aan.
Kan ik dus testen of deze 3G wel degelijk gaat of zou deze 3G dan toch niet lukken hier in België?

Thanks !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-13, 22:10
0ll1 0ll1 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 65
Standaard

is het een CDMA-versie of een GSM-model?
  #3  
Oud 12-02-13, 22:18
Tom034 Tom034 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 39
Standaard

Ik ben in 4 shops geweest in NY (Grand central, Soho, 5th avenue en nog ergens) en allemaal zeiden ze dat er geen onderscheid was in het GSM model of CDMA dus dat ik enkel kon kiezen tussen 1429 en 1428...
  #4  
Oud 12-02-13, 22:24
0ll1 0ll1 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 65
Standaard

het probleem is dat ze je verkeerde informatie meegegeven hebben (volgens de bronnen op internet: Werkt een Amerikaanse iPhone 5 in België? ? Mobilia ? De Standaard.
Het CDMA-model is in europa niet bruikbaar, gezien het CDMA-netwerk enkel in de VS en Japan gebruikt wordt.
Maar aangezien je je iphone geactiveerd hebt en probleemloos, veronderstel ik, kunt gebruiken, dus bellen en smsen zou het eerder een netwerkgerelateerd probleem kunnen zijn. Bij welke provider zit je?
  #5  
Oud 12-02-13, 22:26
Tom034 Tom034 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 39
Standaard

Ja inderdaad dat is ook hetgeen ik raar vind... Ik zit bij mobile vikings...
  #6  
Oud 12-02-13, 22:28
0ll1 0ll1 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 65
Standaard

die gebruiken als ik me niet vergis het base-netwerk en hebben niet overal een even goede 3G-dekking. mocht je in pakweg brussel of gent hetzelfde probleem hebben, dan zou ik het eens navragen in een apple store of reseller
  #7  
Oud 12-02-13, 22:41
Tom034 Tom034 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 39
Standaard

Inderdaad hetgeen je zegt heb ik ook al zitten denken... Ik vind het zéér raar, misschien ligt het aan het beperkte bereik, misschien niet.
Als iemand anders iets weet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.