Problemen met muziek op iPhone 5 zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al meerdere malen geprobeerd om muziek via iTunes op mijn iPhone 5 te zetten. iTunes ziet mijn iPhone wel.. het is met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met muziek op iPhone 5 zetten
Hallo,
Ik heb al meerdere malen geprobeerd om muziek via iTunes op mijn iPhone 5 te zetten. iTunes ziet mijn iPhone wel.. het is met ook al gelukt om er een backup van te maken. Echter lukt het me niet om muziek er op te zetten (het lukt met wel op mn iPod Shuffle en iPad). Ik klik de afspeellijst aan die ik erop wil hebben. Je hebt onder bij iTunes een balk waarin je kan uithalen wat er allemaal op je iPhone staat en hoeveel ruimte je nog hebt. Die kleurt bij mij dan zoals altijd blauw wanneer ik er muziek op gooi. Vervolgens klik ik op synchroniseren.. hij is een paar tellen even bezig en vervolgens is het gehele blauwe balkje onder weg.. en staat er geen muziek op mn iPhone?? op de tabblad 'op de iPhone' geeft hij aan dat er wel muziek op staat. Heeft iemand een oplossing voor me? ik heb ook al geprobeerd om de fabrieksinstellingen terug te zetten.. maar dan lukt het nog steeds niet. Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Je moet bij artiesten en albums alles even aanvinken en dan nogmaals synchroniseren,dan staat de muziek er wel op.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat heb ik ook al geprobeerd...echter krijg ik steeds hetzelfde resultaat zal er dan iets mis zijn met mn iPhone? |
Labels |
iphone 5 16gb, itunes, muziek, problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek op IPhone 5 zetten met itunes lukt niet | G_Babyke | iTunes | 15 | 18-02-13 21:47 |
Met iOS6 geen muziek meer op iPhone 4 te zetten | Iguana79 | iPhone algemeen | 6 | 11-10-12 17:23 |
Problemen met muziek afspelen op iPhone | ponyrenfan | iPhone algemeen | 2 | 20-09-12 21:24 |
probleem met muziek naar iphone te zetten | dietse | Muziek, foto & video | 4 | 03-12-11 16:01 |
Muziek: probleem met muziek op iphone zetten | Angeline | Muziek, foto & video | 0 | 17-10-10 23:39 |
|
|