linker speaker iphone 4 werkt niet meer na update 6.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo sinds ik iOS 6.1 op mijn iphone4 heb geïnstalleerd werkt mijn linker speaker niet meer. PLEH...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
linker speaker iphone 4 werkt niet meer na update 6.1
Hallo sinds ik iOS 6.1 op mijn iphone4 heb geïnstalleerd werkt mijn linker speaker niet meer. PLEH
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hahahahahaha
ik vroeg me al af, hoe kan hij twee speakers hebben. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou dit onderwerp kan dus weer gesloten worden.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 februari 2013 om 11:24 ---------- Timosha bedankt voor het visualiseren van de microphone |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil niet flauw doen of zo maar l De foto zoals getoond klopt niet
Als je de iPhone zo voor je hebt is de linker je speaker en je rechter je mic ? |
|
|||
|
|||
Dat moet je tegen Apple gaan zeggen De foto komt uit de officiële handleiding voor de iPhone 4 van Apple. Maar misschien kent Apple zijn eigen producten niet zo goed als jij, dat zou zo maar kunnen
|
|
|||
|
|||
Zeg jij mij maar of k gelijk heb of niet ?
Of hebben ze in België weer andere iphone,s Of is bij jullie rechts links en links rechts? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sluit dit forum dan ook meteen ff. Dan kan iedereeen Apple Schrijfen
En met het schaamrood op m,n wangen moet ik nu vertellen dat ik er volledig naast zat . Nu maar ff zelf. Op m,n linkerhand. Links schrijven zodat ik dat niet kan vergeten Laatst gewijzigd door suzuki2002; 17-02-13 om 13:13. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als Belg onthoud ik dat anders: mijn linkerhand is de hand waar mijn duim rechts is /ontopic/ Als je een probleem hebt met de officiële documentatie van Apple moet je dat bij Apple, Inc. melden. Wel het juiste apn gebruiken natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Jaja.
Ik kan soms heeeeel irritant zijn ik weet het |
|
||||
|
||||
Ik zou nu toch echt zweren dat de foto juist is?
Links: mic en rechts: speaker Niks fout aan dus? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S speaker/ringer werkt niet meer. | mkessels | iPhone algemeen | 3 | 31-05-12 13:44 |
HELP!! Linker gedeelte scherm werkt niet | nanninga86 | iPhone algemeen | 0 | 15-11-10 17:01 |
iPhone werkt niet meer na update 3.1.3 | Rob S. | Archief | 3 | 11-03-10 10:06 |
Speaker Iphone werkt niet meer | Robin862 | Archief | 5 | 26-05-09 18:07 |
iPhone 3G werkt niet meer na update | mathim | iPhone algemeen | 11 | 08-08-08 22:26 |
|
|