Welke downloads?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een probleem met mijn scherm. Het lijkt erop dat het scherm vastloopt door een software probleem. Na een aantal keer opstarten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke downloads??
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met mijn scherm. Het lijkt erop dat het scherm vastloopt door een software probleem. Na een aantal keer opstarten regaeert de iphone weer alsof er niets aan de hand is?? Heeft dit wellicht te maken met downloads die ik niet heb? Zijn er dowloads die dit soort problemen oplossen? Alvast bedankt voor jullie moeite. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: welke bootrom heb ik? welke manier jailbreaken? | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 19:56 |
iPhone: welke jailbreak manier en welke bootrom heb ik | dreeg | Jailbreak | 0 | 27-07-10 13:17 |
Weet niet welke FW en dus welke jailbreak | aeger | Archief | 3 | 29-10-09 17:57 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
|
|